Trucuri de dietă pentru viitoarele mirese

Ziua nunții este momentul de vis din viața fiecărei femei, așa că ne-am gândit la câteva trucuri de dietă, care le fac să arate mai voluptuoase pe mirese cu această ocazie. Pentru a ajunge la aspectul ideal, aderarea la o dietă sănătoasă este printre cei mai importanți pași. Se numește dietă sănătoasă, pentru că nu este bazată pe înfometare sau alte practici dăunătoare. Dacă vrei să arăți uimitor, optează pentru o dietă recomandată de nutriționiști, mai ales dacă vrei o piele fără cusur, un păr strălucitor, mătăsos și energie. Dieta potrivită nu numai că te va face să arăți perfect pentru nuntă, ci te va păstra în formă și după nuntă. Uite câteva trucuri de dietă, speciale pentru viitoarele mirese!

1. Rubarbă
Deseori considerată un fruct, această legumă roz este un adevărat depozit de minerale și vitamine. Rubarba conține vitamina A, C, dioxid de siliciu, fier, calciu, potasiu, mangan și multe altele. De asemenea, este bogată în fibre dietetice și nutrienți, plasând-o în topul alimentelor care te ajută să slăbești. Rubarba oferă o gamă variată și de beneficii pentru păr, piele, precum și sănătate. Proprietățile antifungice și antibacteriene protejează pielea de orice infecție, iar antioxidanții mențin pielea tânără și strălucitoare. După includerea rubarbei în dietă, vei observa că părul tău este mai strălucitor și are mai mult volum. Este un agent de detoxifiere naturală excelent. În concluzie, consumarea acestei legume te va ajuta să arăți superb.

Trucuri-de-dietă-pentru-viitoarele-mirese2. Spanac
Această legumă verde este unul dintre cele mai sănătoase alimente, fiind bogată în fier, minerale, vitamine și fitonutrienți în cantități mari. Compoziția sa promite lucruri benefice pentru organism. Vitaminele A, C, K și e prezente în spanac ajută la îngrijirea pielii și la vindecarea acneei. Spanacul protejează miresele împotriva razelor UV și a îmbătrânirii premature. Antioxidanții întineresc pielea și ajută la creșterea părului, la strălucirea și sănătatea acestuia. Fibrele și grăsimile bune favorizează scăderea în greutate , așa că această cură de detoxifiere te va ajuta să arăți impecabil.

3. Migdale
Fibrele, antioxidanții, proteinele, vitaminele D, E, silicatul de magnezi și alți nutrienți vitali transformă migdalele în alimentele perfect care țin problemele de sănătate la distanță. Migdalele sunt ingredientul principal într-un număr mare de creme și cosmetice. De asemenea, protejează pielea de probleme, reușind să o hidrateze și să o catifeleze. Importanța migdalelor pentru sănătatea părului nu poate fi ignorată. Îmbunătățesc calitatea părului și măresc volumul părului prin reducerea căderii firelor.

4. Avocado
Acest fruct bogat în grăsimi este extrem de benefic pentru o dietă care ajută la scăderea în greutate. Conține grăsimi bune și 25 de nutrienți esențiali, precum și fibre, proteine și fotochimicale. Printre beneficiile sănătoase și de frumusețe se numără și hidratarea pielii, eliminarea celulelor moarte, oferind strălucire. Antioxidanții țin pielea tânără și elimină ridurile, precum și îmbătrânirea prematura. Este o dietă ideală pentru viitoarele mirese.

5. Apă
Vei avea nevoie de multă energie pentru a rezista întreaga zi a nunții, iar cea mai bună dietă care te poate ajuta este apa, elixirul vieții. Nu doar pentru a te hidrata și a-ți menține funcțiile organismului, dar și pentru a arăta și a te simți strălucitoare, trebuie să bei mai multă apă. Aceasta elimină toxinele și ajută la sănătatea pielii și părului. Dizolvă grăsimile din corp și favorizează scăderea în greutate. Apa reîntinerește pielea și te va ajuta să fii calmă și să arăți superb în ziua nunții.

6. Cereale integrale
Cerealele integrale aduc un plus de fibre, vitamina B, biotină, proteine și grăsimi bune organismului, reducând astfel căderea părului și ruperea firelor de păr. Sunt bogate și în calciu, alt element vital pentru un păr sănătos. Fibrele absorb grăsimile, reglează nivelul colesterolului și elimină toxinele din organism. Cerealele integrale sunt benefice pentru sistemul digestiv, reușind să ușureze digestia. Micul dejun din cereale integrale îți va da energie pentru o zi întreagă.

Sursă foto: wallpaperup.com

De profesie cat lover, însă în timpul liber încerc să pun punctul pe I. Consider că talentul constă în experiență și determinare. Așa că încerc în fiecare zi să imortalizez o poveste într-o imagine și într-un punct de vedere personal.

Leave Your Comment