Totul despre Kangoo Jumps – Interviu cu antrenorul Florin Tudor

Totul despre Kangoo Jumps – Interviu cu antrenorul Florin Tudor

Kangoo Jumps este unul dintre cele mai eficiente și distractive tipuri de aerobic, motiv pentru care am încercat să aflăm mai multe de la Florin Tudor, antrenor de Kangoo Jumps.

1. Cu cât timp înainte de antrenament recomanzi să se ia masa și ce alimente ar trebui să conțină?

Masa se ia cu cel puțin o oră înainte, de preferat o mâncare ușoară, dar bogată în carbohidrați. După antrenament, se recomandă un meniu bogat în proteine, dar fără carbohidrați, de exemplu o salată, mai ales dacă ședința de Kangoo Jumps a avut loc seara. De reținut, că trebuie păstrat intervalul de 4 ore până când adormim.

2. Care sunt avantajele Kangoo Jumps?

Pe lângă faptul că este un sport la modă, Kangoo Jumps ajută la eliminarea rapidă a țesutului adipos, te tonifiază rapid, într-un timp relativ scurt. La o oră de antrenament se ard cca 800-1200 calorii, pe lângă cele 40 minute de sărituri, coregrafie și dans, 15 minute se lucrează la saltea pentru abdomene, fesieri și brațe, unele exerciții fiind executate cu ghetele în picioare, acestea cântărind 1,9 kg fiecare.

3. După câte ședințe se văd primele rezultate?

Florin TudorDepinde foarte mult de fiecare individ în parte, în general, după o lună se vede diferența, însă frecvența și intensitatea antrenamentelor își spun cuvântul.

4. Există contraindicații pentru Kangoo Jumps?

Persoanele care suferă de spondiloză cervicală nu au voie să practice acest sport, fiind întrebați când vin la sală. Există foarte multe persoane care spun că afectează genunchii și articulațiile, însă țin să precizez că aceste ghete au fost inventate pentru a proteja coloana și articulațiile pentru că preiau 80% din impactul cu solul. Un exemplu foarte bun pot fi chiar eu: țin ore de aproximativ 4 ani, într-o perioadă chiar și 10 clase pe săptămână, fără întrerupere. Este adevărat că la un moment dat m-a durut spatele și genunchii, dar discutăm despre un sport la un nivel performant. Diferența cea mai mare se vede atunci când practici acest sport fără ghete.

În altă ordine de idei, este absolut normal să vă doară ceva atunci când nu faceți sport deloc și veniți la 5 ore pe săptămână, musculatura suferă.

5. Care este numărul optim de ședințe pe săptămână?

Între 3 și 5 ședințe pe săptămână, dar pentru cele mai bune rezultate recomand întotdeauna și 2 antrenamente în sala de fitness.

6. Există riscul de accidentare atunci când practicăm Kangoo Jumps?

Nu există riscuri, poate doar să cadă cineva, însă de când predau Kangoo, poate au fost maxim 3 persoane care au căzut.

Kangoo Jumps7. Ce sfaturi le dai persoanelor care vor să slăbească rapid, dar sănătos?

În primul rând, toată lumea trebuie să înțeleagă că fără o alimentație echilibrată nu se poate slăbi. Și când spun alimentație echilibrată, nu spun înfometare, ci regim strict. Indiferent cât de mult sport am face, dacă mâncăm fast-food, pizza și prăjituri, nu vom avea niciodată rezultate. Este ușor să slăbești, mai greu este să te menții slab. Un bun exemplu sunt eu, în anul 2007 cântăream 118 kg, acum am 93 și un corp fit.

Dragii mei, dacă aveți întrebări suplimentare, îl puteți găsi pe Florin aici, cât despre sala de kangoo, aveți mai multe detalii aici.

Blogger, SEO Specialist, Online Marketing Manager, fostă Tudosă, actuală Kovács . Sunt om de online încă din 2011 și de atunci nu mai știu ce înseamnă să muncești! Pentru că munca mea înseamnă pasiune, iar voi sunteți sursa mea de inspirație în fiecare zi!

Leave Your Comment