6 sucuri naturale cu beneficii surprinzătoare asupra sănătății organismului

sucuri

Organismul are nevoie de ajutor pentru a lupta împotriva oboselii și stresului la care îl supui în fiecare zi. Din fericire, orice disconfort are un remediu din surse naturale!

Sucurile naturale obținute din legume și fructe proaspăt stoarse ne oferă mai multe vitamine și nutrienți decât dacă le vom consuma în stare solidă. Explicația este una simplă: pentru un pahar de suc folosim mai multe fructe și legume decât am consuma în stare crudă. Mai mult decât atât, sucurile sunt mai ușor de digerat spre deosebire de orice alte alimente solide.

Iată care sunt cele mai sănătoase sucuri naturale:

1. Sucul de rodii:

Deși este un fruct cu multe calorii, sucul de rodii îți oferă o cantitate mare de antioxidanți, astfel încât poți reduce riscul de apariție a cancerului.

2. Sucul de sfeclă:

Este recomandat persoanelor care își doresc să-și întărească sistemul imunitar, să reducă nivelul de colesterol și tensiunea arterială. Combină sfecla cu morcovi, țelină, spanac și ghimbir și bea acest suc pe stomacul gol. Pentru fructele și legumele dure ai nevoie de un storcător potrivit pe care îl poți găsi aici. Ideal ar fi să alegi un storcător pe care îl poți folosi atât pentru fructele și legumele moi, cât și pentru cele tari, cum ar fi acesta.

3. Sucul de afine:

Atunci când ai perioade aglomerate la birou sau urmează să dai examene, consumă suc din afine proaspăt stoarse. Contribuie la îmbunătățirea calității memoriei.

4. Sucul de cireșe:

Cireșele sunt cunoscute pentru aportul mare de antioxidanți, dar în același timp contribuie la regenerarea mușchilor. Dacă faci sport, consumă dimineața câte un pahar de suc din cireșe proaspăt stoarse.

sucuri5. Sucul de țelină:

Dacă îți dorești să slăbești rapid și să îmbunătățești digestia, consumă suc de țelină. Este recomandat pacienților hipertensivi și cu predispoziție la constipație.

6. Sucul de roșii:

Roșiile conțin o substanță numită licopen, care are proprietăți antitumorale în cazul cancerului de sâni, plămâni, prostată sau piele. De asemenea, există studii conform cărora licopenul din sucul de roșii previne și oprește din evoluție cancerul ovarian, uterin, cervical sau intestinal.

Sucuri naturale din fructe sau din legume?

Sucurile din fructe au un adaos mai mare de zahăr și calorii, însă legumele au un conținut mai mare de sodiu. Dacă te ai o retenție mare de apă în organism, optează pentru sucurile din fructe, însă dacă ai probleme cu glicemia, alege-le pe cele din legume.

Sfaturi de consum:

Dacă îți dorești o cură de detoxifiere poți consuma în jur de trei litri pe zi de sucuri naturale, timp de câteva zile, perioadă în care nu mai consumi alimente solide.

Atunci când nu-ți dorești o pauză digestivă, poți consuma maxim trei pahare de sucuri naturale pe zi, dimineața sau între mese (niciodată în timpul mesei).

TIPS: Nu uita să consulți medicul pentru o părere avizată!

Te-ar mai putea interesa și: Ce alimente nu trebuie să consumi înainte de somn

Blogger, SEO Specialist, Online Marketing Manager, fostă Tudosă, actuală Kovács . Sunt om de online încă din 2011 și de atunci nu mai știu ce înseamnă să muncești! Pentru că munca mea înseamnă pasiune, iar voi sunteți sursa mea de inspirație în fiecare zi!

Leave Your Comment