Scapă de stres prin șase reguli

stres

De câteva luni nu mai am plăcere să fac același traseu spre muncă, simt că traficul din oraș e tot mai intens și asta este o sursă de stres. Dacă la început eram veselă și cântăm în mașină în drumul spre birou, acum simt nevoia să urlu, efectiv să urlu de nervi. Simt că este încă o muncă în plus, stres și nimic benefic pentru mine, conștientizez asta, însă nu mă pot controla să nu mă enervez!

De când am realizat că mă enervez în trafic, mă tot gândesc cum să fac să evit această sursă de stres pentru a mă detensiona.

În timpul liber citesc cărți de dezvoltare personală, iar din acele cărți am învățat cum să mă iubesc pe mine însămi sau cum să fiu fericită, iar de aici mă inspir și cum să fac să elimin stresul din viața mea. Bănuiesc că toți oamenii din ziua de astăzi sunt stresați ori la muncă, ori acasă, ori cu studiile, ori cu copii lor, ori în trafic. Se găsesc factori de stres destul de repede în zilele noastre.

Uneori parcă tânjim după copilărie și fără grija zilei de mâine, însă acum suntem destul de maturi și ne gestionăm singuri viața și stresul din jurul nostru.

Din experiența mea, vă pot da câteva sfaturi cum să eliminați stresul. Pentru început trebuie să o luați treptat, ca în orice altceva care este nou în viața voastră, dar cel mai important este să perseverați și să continuați așa pentru a avea succes sau reușită în ceea ce v-ați propus.

stres1. Micul dejun sănătos

Am încercat pe pielea mea, iar eu dacă nu mănânc ceva sănătos dimineață, mă enervez foarte tare. Așadar, trebuie să luați un mic-dejun complet și foarte bogat în proteine, fibre și grăsimi. Acestea ajută că sângele să circule normal, ceea ce e benefic pentru elimarea stresului. Dacă sunteți mereu pe fugă dimineață, va recomand un smoothie delicios format din lapte, banană, fulgi de ovăz, miere, pe care îl puteți luă la muncă.

2. Conectează-te cu natura

Toamna este un anotimp simpatic, deși unele persoane nu agrează acest anotimp din cauza ploilor, profită de zilele însorite pentru o plimbare în natură. Foșnetul frunzelor și soarele frumos colorat pe cer îți vor gâdila simțurile și gândurile, cu siguranță. Aerul proaspăt este esențial pentru o stare emoțională bună și pentru sănătatea ta. Poți începe un program dimineața sau seara să mergi sau să alergi măcar o jumătate de oră în față blocului sau într-un parc. Sunt sigură că o să ai un tonus mai bun.

3. Vitaminele

În copilărie, mama îmi făcea tot felul de injecții cu suplimente de vitamine, iar asta nu era rău deloc. Vă recomand să luați magneziu pentru a vă ajuta să dormiți mai bine seara, vitamina C pentru reglarea nivelului de cortizon, dar este foarte bună și pentru a preveni răceala. Complexul vitaminei B pentru a ajuta memoria, să îți sporească energia și cheful de viață.

 4. Ciocolata

Bineînțeles că femeile iubesc ciocolata, iar o bucățică nu face rău nimănui, ba din contră. Ciocolata ajută pentru eliminarea stresului. Iar ce de peste 85% este cea mai bună și pentru sănătate și pentru eliminarea stresului. Puteți adaugă cacao sau chiar bucățele de ciocolată în smoothie-ul pe care îl preparați dimineață. Pe mine una, ciocolată sau gândul la ciocolată mă face mai fericită, așa că hai să luăm o bucățica mică de ciocolată.

5. Zâmbete multe

Este esențial pentru sănătatea ta fizică și psihică să râzi foarte mult. Oamenii cu simțul umorului sunt mai detensionați când întâmpina probleme în viață de zi cu zi, spun specialiștii. Cel mai bine pentru a avea moralul ridicat este să te înconjori cu oameni optimiști, care te fac să râzi sau să mergi împreună cu prietenii tăi la o piesă de teatru sau la un film de comedie. Pot spune că pentru mine chiar funcționează asta, recomand piesă de teatru „Dineu cu proști”-TNB, nu veți regretă pentru alegerea făcută.

6. Odihnește-te cum trebuie

Somnul este important pentru a avea o stare liniștită. În zilele în care nu ai un somn bun sau nu te odihnești cum trebuie, probabil că ai observat că ești mai irascibil/ă. Pentru a ține nivelul stresului cât mai jos, vă recomand sau de fapt specialiștii vă recomandă cel puțin opt ore de somn.

Tu cum te ferești de sursele de stres?

Avatar

Salut! Ciao! Konnichiwa! Mă numesc Ana şi vin dintr-o generaţie îndrăgostită de cultura asiatică, Din păcate, eu şi matematica nu am format o echipă bună. A simţit ea că mai bine mă potriveam literaturii. A intuit bine...dar mai mult m-au atras limbile straine. Aşa că am făcut o pasiune pentru culturi diferite şi limbile lor. Îmi place să ascult oamenii şi să învăţ din greşelile lor. Consider că nu banii contează, ci experienţele acumulate. Iau viaţa ca pe o comedie şi îmi doresc să îmi păstrez sufletul mereu tânăr.

Leave Your Comment