Romtelecom episodul doi – Dolce și serviciile proaste

Romtelecom episodul doi – Dolce și serviciile proaste

Cred că sunt fată cu bun-simț să spun servicii proaste, pentru că sunt inexistente! Numai astăzi am două apeluri către minunatul număr 1930 să anunț două deranjamente diferite! Unul datorită vecinilor mei care se cred instalatori de cabluri tv, dar uită să pună la loc cablurile și încă unul pentru că decodorul Dolce nu vrea să funcționeze.

Facturi de peste 60 Ron pentru servicii de proastă calitate și mai rău este că dacă vreau să reziliez acest contract ar trebui să plătesc o taxă destul de mare, dar care probabil mi se va părea mică în condițiile în care sunt limitată să-mi fac treaba.

Așa că dragii mei, informații cu și despre Vocea României de astăzi nu o să primiți, pentru că nu avem semnal de la Romtelecom Dolce!

Îmi asum vina că nu am apelat la serviciile RDS & RCS cu care nu am avut niciodată nicio problemă, însă chiar și așa Romtelecom solicită bani pentru niște servicii deplorabile!

Mă tot întreb dacă orele astea în care mie nu-mi funcționează cablul tv vor fi scăzute din factură! Cu siguranță, nu! Și mă mai întreb dacă îmi asigură Romtelecomul siguranță atunci când trebuie să invit angajații lor în casă, singură fiind. În cazul acesta, care mai sunt drepturile mele de consumator? Sau România nu mai face parte din UE și avem propriile legi guvernate de Romtelecom?

Concluzie: ROMTELECOM înseamnă SERVICII PROASTE!

Mai jos regăsiți lista cu apeluri către numărul de deranjamente de luna aceasta și emisiunea la care eu mă uit acum:

Cosmina Tudosă

Blogger, SEO Specialist, Online Marketing Manager, fostă Tudosă, actuală Kovács . Sunt om de online încă din 2011 și de atunci nu mai știu ce înseamnă să muncești! Pentru că munca mea înseamnă pasiune, iar voi sunteți sursa mea de inspirație în fiecare zi!

Leave Your Comment