Pilates pentru modelarea corpului – Afla ce beneficii poti avea cu Pilates

Pilates pentru modelarea corpului – Afla ce beneficii poti avea cu Pilates

Fiecare dintre noi ne dorim un abdomen suplu, indiferent de forma corpului. Dietele drastice ne ajută să slăbim, însă câteodată nu și să obținem forma dorită pentru că ele nu ne modelează. Din fericire, cu un secol în urmă Joseph Pilates a inventat una din cele mai moderne și iubite metode de remodelare corporală și de refacere post-traumatică. Practicând Pilates îți vei dezvolta o armonie între mișcări și o ritmicitate disciplinată.

Știai că Pilatesul creează un corp puternic, suplu și echilibrat? Aceasta reduce riscul leziunilor și ajută la eliminarea durerilor și suferințelor cicălitoare.

Un mare avantaj al acestui stil de fitness este că poate fi practicat de oricine pentru că ajută la creșterea tonusului muscular, reduce nivelul de stres, crește mobilitatea articulațiilor, îmbunătățește circulația și postura corpului și conferă energie și vitalitate întregului organism.

O altă caracteristică deosebită a Pilatesului este că, pentru a exersa, este nevoie de concentrare maximă. Aceasta creează o legătură între trup și minte. O secvență de Pilates poate liniști zgomotul insistent al vieții cotidiene, acționând ca o meditație pentru a calma mintea și pentru a da claritate gândurilor. Această concentrare, împreună cu atenția pentru detalii, fac ca Pilatesul să fie unic și satisfăcător.

Cei care practică regulat exerciții de Pilates, vorbesc despre o senzație de bine după activitate: aceasta este de fapt, producerea de endorfină, chimicale din creier care sunt stimulate de exerciții și au efecte similare opiului. Testele au arătat că oamenii care suferă de boli și depresii sunt ajutați semnificativ de exercițiile fizice.

În câteva săptămâni după începerea exercițiilor de Pilates, se poate observa o îmbunătățire vizibilă. Pilatesul creează mușchi lungi și subțiri fără riscul apariției unui fizic prea voluminos și prea dezvoltat.

În majoritatea centrelor de fitness, se găsesc ore de Pilates cu antrenori specializați. Aceste exerciții se pot practica și acasă, însă de multe ori, nefiind specializați în domeniu, putem greși executarea exercițiilor, rezultatele întârziind să apară.

O ședință de Pilates durează în jur de 45-50 minute, dar exercițiile care țin de partea medicală pot dura și până la 90 de minute, cu o frecvență de 3 ori pe săptămână.

Exercițiile fiind realizate lent și nu sub influența inerției și a automatismului, autocontrolul crește progresiv, iar conștientizarea fiecărui mușchi ne aduce o stare de bine si satisfacție.

Blogger, SEO Specialist, Online Marketing Manager, fostă Tudosă, actuală Kovács . Sunt om de online încă din 2011 și de atunci nu mai știu ce înseamnă să muncești! Pentru că munca mea înseamnă pasiune, iar voi sunteți sursa mea de inspirație în fiecare zi!

Leave Your Comment