Mic dejun fatal – De ce nu este bine să consumi cereale cu lapte

Mic dejun fatal – De ce nu este bine să consumi cereale cu lapte?

Pentru că de ceva vreme mi-am propus să îmi schimb regimul alimentar cu unul ceva mai sănătos, am început să fac cercetări cu și despre micul-dejun. Câți dintre noi consumăm lapte cu cereale? Majoritatea, chiar și eu. Totuși, deși la prima vedere poate părea o combinație sănătoasă,Andrei Laslău, medic, spune cu totul și cu totul altceva:

Cereale cu lapte„Cerealele cu lapte sunt o combinaţie de tip jeg nutriţional. Din punctul meu de vedere au foarte multe glucide, nu-şi au locul din start în dieta pe care o promovez şi cu care am avut rezultate fantastice.
67 % glucide, care până la urmă, mai devreme sau mai încet, ajung în sânge. Vor face un spike de insulină. Şi dacă nu faci efort de tip muncă pe şantier, sprint sau muncă fizică intensă se vor stoca sub formă de grăsime. Cum majoritatea se găsesc în situaţia de a munci intens atunci când merg pe jos cu maşina până la locul de muncă, urcă pe scări cu liftul şi îşi antrenează intens musculatura degetelor tastând, mie mi se pare că orice exces de glucide va fi taxat de organism şi va ajunge şunci.
Laptele are şi el o problemă, necesită lactoză pentru digerare. Eu nu am intoleranță, dar totuşi mulţi au. Eu pot tolera şi laptele. Laptele din comerţ însă este procesat chimic. Eu nu consum lapte. Iar brânzeturile pe care le consum încerc să fie fermentante, iar cele pe care le cumpăr încerc să le obţin din surse de la ţară. Evident, nu este întotdeauna posibil.

Combinaţia cereale cu lapte te băga în Cercul Foamei (TM) şi ulterior, după ce le-ai consumat, la câteva ore ai parte de o senzaţie cumplită de foame. Am explicat chiar şi la Acces direct Cercul Foamei (TM) şi fac acest lucru la fiecare şedinţă de consultanţă. Din păcate odată intrat în acest cerc vicios, vei continua cu glucide, cerealele şi laptele sunt urmate de pateu, covrig sau croissant, prânzul este de tip snitzel cu cartofi sau orez sau pane, că o bucată de carne nu mai ştim să preparăm dacă nu o trecem prin faina arsă şi ulei rafinat – alte jeguri – pe la ora 17:00 – poate încă un dulce – iar pe la 18:00 când ai ajuns acasă – goleşti tot ce e în frigider, mănânci şi săţioasa grăsime de care are atâta nevoie corpul şi în final constaţi că te îngraşi pe zi ce trece.
Deci NU – cereale cu zahăr şi E-uri vândute la preţ de carne chiar dacă au etichetă tip Health Claim – FITSHIT (TM), NU iaurt cu zahăr, sirop de glucoză fructoză, E-uri şi bucăţele mici de fructe făcute din praf de fructe, NU mezeluri – am scris clar că sunt cancerigene şi că nitritul de sodiu este cancerigen – citiţi articolul meu din Jurnalul Naţional pe tema asta, NU brânză topită. Despre ce să mâncăm dimineaţa – cel puţin în viziunea mea.

Oamenii cred că mâncând puţine grăsimi slăbeşti, deşi este exact pe dos. Cea mai bună metodă de a slăbi este să mănânci mai multe grăsimi şi să restricţionezi la maxim carbohidraţii, în special zaharurile simple. Şi funcţionează, cu nişte beneficii delicioase. Salate cu avocado, nucă de cocos, nuci cu smântână, ouă prăjite în unt, supă de pui a la grec, muşchiuleţ de vită în sos de brânză gorgonzola, alune de pădure, migdale, seminţe etc … o infinitate de posibilităţi, multe extrem de uşor de gătit. Dar este cam greu să te creadă cineva că slăbeşti mâncând nuci cu smântână”.

Andrei Laslău este medic rezident în chirurgie generală, însă este unul din exemplele care a slăbit 20 kg într-o lună și jumătate cu ajutorul dietei keto. Promit că voi reveni cu informații noi, însă până atunci, renunțați la cerealele cu lapte!

Mai multe informații despre combinarea alimentelor, găsiți aici.

Blogger, SEO Specialist, Online Marketing Manager, fostă Tudosă, actuală Kovács . Sunt om de online încă din 2011 și de atunci nu mai știu ce înseamnă să muncești! Pentru că munca mea înseamnă pasiune, iar voi sunteți sursa mea de inspirație în fiecare zi!

Leave Your Comment