Îți place să bei cafea în fiecare zi? Ce legătura ar putea avea acest obicei cu nivelul de magneziu

Îți place să bei cafea? Indiferent dacă o faci pentru gustul său sau pentru faptul că te ajută să te trezești, o cană de cafea îți poate face ziua mai bună. Însă ce legătură ar putea avea acest obicei cu nivelul de magneziu?

Care este legătura dintre nivelul de magneziu și consumul de cafea?

Magneziul poate că nu este atât de des menționat în discuții, precum colagenul sau calciul, dar acesta are peste 300 de roluri în organism. Câteva dintre sarcinile pe care le face magneziul sunt: ajută funcția cognitivă, susține sistemul imunitar, furnizează energie, menține sănătatea inimii, îmbunătățește funcția musculară și întărește sistemul osos.

Femeile cu vârsta mai mare de 19 ani ar trebui să aducă un aport de 310-320 de miligrame de magneziu pe zi în organismul lor. Această cantitate crește dacă este vorba despre femei însărcinate. Unele dintre cele mai bune surse de magneziu includ legumele cu frunze verzi, nucile, soia, leguminoasele, fructele, peștele și ciocolata neagră.

Cu toate acestea, cafeaua s-ar putea să nu fie atât de drăguță cu nivelul de magneziu din corp. Unii cercetători au descoperit că există o asociere între consumul ridicat de cafea și deficiența de magneziu. Dar ar trebui să înțelegi mai bine care este cauza acestei relații.

Cafeaua nu provoacă direct o deficiență de magneziu. Cafeaua în sine poate reduce capacitatea intestinului de a absorbi magneziul, lucru care poate duce la o deficiență de magneziu în timp. Un alt lucru care trebuie luat în calcul este că multe dintre aceste studii sunt restrânse sau efectuate pe șoareci de laborator, deci este nevoie de mai multe studii. Când vine vorba despre cafea și magneziu, nu ar trebui să îți faci griji, ci doar să fii atent la legătură.

În ciuda acestei corelații, cât timp urmezi o dietă sănătoasă, vei obține o cantitate suficientă de magneziu, astfel încât să restabilești echilibrul. Cofeina nu este principalul motiv pentru care oamenii au o deficiență de magneziu. Este dificil pentru cele mai multe femei să aducă un aport de 310 de miligrame pe zi. Solul are un conținut din ce în ce mai scăzut de nutrienți, ceea ce înseamnă că plantele și animalele pe care le consumăm au mai puține substanțe nutritive. De asemenea, oamenii nu consumă suficient de multe alimente cu un conținut bogat de magneziu.

Nu ar trebui să începi să iei suplimente de magneziu pe cont propriu, fără a discuta cu medicul mai întâi. Nu este bine să ai o cantitate prea mică de magneziu în corp, dar nici prea mare. Un excedent de magneziu poate provoca reflexe întârziate, bătăi neregulate ale inimii.

Avatar

De profesie cat lover, însă în timpul liber încerc să pun punctul pe I. Consider că talentul constă în experiență și determinare. Așa că încerc în fiecare zi să imortalizez o poveste într-o imagine și într-un punct de vedere personal.

Leave Your Comment