Importanța micului dejun – Află care este legătura între micul dejun și greutatea ta

Importanța micului dejun – Află care este legătura între micul dejun și greutatea ta

Un nou studiu arată că persoanele care sar peste micul dejun sunt mai tentate să aleagă în timpul zilei un meniu mai bogat în grăsimi și calorii.

În mod normal, masa de dimineață trebuie să conțină grăsimi și vitamine care se vor transforma în energie, însă cu cât luam o astfel de masă mai târziu, cu atât mai mult grăsimile își vor face de cap cu trupul tău.

Atunci când sari peste micul dejun, creierul va fi mai atras de produsele tip fast-food chiar înainte de ora prânzului, astfel micul dejun bogat în grăsimi te va ajuta să-ți ții poftele sub control.

Iată cum ar trebui să arate un mic dejun bogat în grăsimi:

– Un ou prăjit/fiert sau omletă

– O felie de pâine prăjită

– Un pahar de lapte sau suc natural de portocale

– O cafea.

De reținut!

Micul dejun este singura masă care te ajută să-ți păstrezi sub control zaharurile din sânge, așa că nu sări peste el.

Blogger, SEO Specialist, Online Marketing Manager, fostă Tudosă, actuală Kovács . Sunt om de online încă din 2011 și de atunci nu mai știu ce înseamnă să muncești! Pentru că munca mea înseamnă pasiune, iar voi sunteți sursa mea de inspirație în fiecare zi!

Leave Your Comment