Grețurile în primul trimestru de sarcină. Cum scapi de ele?

Grețurile în primul trimestru de sarcină se numără printre cele mai frecvente simptome pe care le experimentează femeile însărcinate. Până la 70% dintre gravide experimentează acest simptom la un moment dat la începutul sarcinii. Nu numai că este unul dintre primele simptome ale sarcinii, ci este și un simptom care poate fi prezent mai mult timp în unele cazuri. Iată cum scapi de grețurile din primul trimestru de sarcină!

Cum să gestionezi grețurile în primul trimestru de sarcină

În timp ce grețurile oferă un sentiment inconfortabil, vestea bună este că acestea nu sunt dăunătoare pentru tine și pentru copilul tău. Adesea, sunt percepute ca o indicație a unei sarcini sănătoase. Grețurile apar de obicei după primele 4-8 săptămâni de sarcină și încep să dispară la 13-14 săptămâni. Cu toate acestea, pot apărea mai devreme și pot fi prezente pentru mai mult timp. De asemenea, nu toate femeile experimentează grețurile pe tot parcursul primulul trimestru de sarcină. Ar putea dura doar câteva săptămâni sau ar putea apărea și dispărea în primele câteva luni.

Remedii pentru grețurile din timpul sarcinii

Tratamentul și prevenirea grețurilor din timpul sarcinii implică îngrijirea personală și remediile naturale în fiecare zi. Există anumite lucruri pe care le poți face imediat când afli că ești însărcinată sau dacă ești deja gravidă și vrei să-ți ameliorezi grețurile. Iată câteva dintre acestea!

1. Apelează la remedii naturale.

2. Evită alimentele și mirosurile care îți declanșează grețurile.

3. Mănâncă de mai multe ori pe parcursul zilei, în cantități mai mici, decât trei mese consistente.

4. Bea mai puțină apă în timpul meselor. În schimb, bea mai multe lichide între mese.

5. Mănâncă alimente simple și uscate, cum ar fi orezul alb, pâinea prăjită sau cartofii copți. Renunță la preparatele cu multe sosuri sau grăsimi.

6. Aerisește mereu camerele sau asigură-te că ai un ventilator în apropiere. Dacă nu este posibil, ieși mai des afară pentru a respira aer curat.

7. Odihnește-te mai mult. Ascultă-ți corpul când simți că ești obosită și încearcă să te întinzi pe pat.

8. Miroase o lămâie sau o rădăcină de ghimbir. În plus, poți bea limonadă cu ghimbir, care te va ajuta să ameliorezi senzația de greață.

9. Programează-ți o vizită la medic și discută despre vitaminele prenatale pe care le iei. O cantitate prea mare de fier poate duce la apariția grețurilor, iar schimbarea vitaminelor s-ar putea să îți îmbunătățească starea. Un supliment cu vitamina B6 ar putea să îți reducă senzația de greață.

10. Mestecă bomboane tari.

11. Pune câțiva biscuiți sărați pe noptiera de lângă pat. Mănâncă-i înainte să te ridici de pe pat. Acordă-i corpului tău timpul necesar pentru digestie și ridică-te încet.

Avatar

De profesie cat lover, însă în timpul liber încerc să pun punctul pe I. Consider că talentul constă în experiență și determinare. Așa că încerc în fiecare zi să imortalizez o poveste într-o imagine și într-un punct de vedere personal.

Leave Your Comment