Facebook anunță două schimbări majore

analytics

Facebook Messenger fără cont de Facebook

La prima vedere pare o prostie pentru că se vrea a fi un fel de WhatsApp sau Viber, însă din cunoștințele mele, WhatsApp aparține deja domnului Zuckerberg. Deci, de ce ar vrea stimabilul să creeze o asemenea concurență între cele două?

Anul trecut a avut loc Apocalipsa: toate schimbările făcute de Facebook duceau către banii investiți în promovarea conținutului Facebook, începând de la clipurile care porneau instantaneu până la conținutul propriu-zis.

Bun. Utilizatorii Facebook se împart în principiu în două categorii: oameni de afaceri și consumatori. Cei care ar putea folosi opțiunea de Facebook Messenger fără cont obligatoriu sunt consumatorii, care l-ar putea folosi pur și simplu pentru comunicare, fără a mai fi utilizatori Facebook. Pe de altă parte, opțiunea de mesaje gratuite folosind doar messengerul ar putea atrage utilizatori noi. Azi cu messenger, mâine cu un profil nou. Că doar așa e omul: mai greu până purcede.

Analytics pentru Facebook

Pentru cei care folosesc Google Analytics, noțiunea nu ar trebui să fie deloc străină. Astăzi s-a lansat o nouă aplicație, Analytics for Apps, astfel încât Facebook ne oferă și mai multe informații utile despre utilizatori. Este conținutul tău viral? Faci spam sau nu cu utilizatorii paginii tale?

Pare că rivalitatea dintre Facebook și Google crește pe zi ce trece și tare mi-e că cei din urmă vor avea de suferit. Noul instrument de măsurare Facebook îți va oferi informații despre utilizatorii activi, cât de mult timp petrec pe pagină, datele lor demografice sau device-urile de pe care îți accesează conținutul.

analyticsMi-am petrecut ceva timp pe un demo, iar concluzia mea este că merită să-ți pierzi timpul pentru a instala noul Analytics, cu atât mai mult dacă deții un shop online. Poți crea segmente noi de utilizatori, evenimente și filtre, ceea ce nu sună rău deloc. Asta înseamnă un control mai bun al utilizatorilor.

La prima vedere, tot ce trebuie să faci este să inserezi în site-ul tău un cod primit de la Facebook.

Revin cu un update după ce testez jucăria.

Cu drag,

Cosmina

Cosmina Tudosă

Blogger, SEO Specialist, Online Marketing Manager, fostă Tudosă, actuală Kovács . Sunt om de online încă din 2011 și de atunci nu mai știu ce înseamnă să muncești! Pentru că munca mea înseamnă pasiune, iar voi sunteți sursa mea de inspirație în fiecare zi!

Leave Your Comment