Fă-ți mușchi rapid

Dacă ești în criză de timp și totuși vrei un antrenament care să-ți asigure câștigarea de mușchi rapid, poți urma acest antrenament rapid și eficient. Programul este ideal în zilele când vrei să renunți la sală sau pur și simplu nu ai timp pentru un antrenamet de cel puțin o oră.

Cum te antrenezi dacă vrei să-ți lucrezi mușchii rapid:

Alege exercițiile în circuit, pentru care treci de la unul la celălalt fără pauză. După ce ai terminat cele trei circuite, trebuie să te odihnești două minute. În total, trebuie să faci cinci circuite.

Programul aparține antrenorului Patrick Striet, care deține site-ul livefitcincinnati.com.

Programul este ideal celor care sunt în criză de timp sau celor care nu suportă să se antreneze într-o sală plină.

Care este echipamentul de care ai nevoie?

Gantere și o bancă ajustabilă, motiv pentru care antrenamentul se poate face oricând acasă.

Ce obții de la acest tip de antrenament?
Forță, creșterea masei musculare și pierderea kilogramelor în plus.

Câte calorii arzi la fiecare antrenament de acest gen?
300 kcal.

Iată cum arată programul care te ajută să ai mușchi rapid:

gantere-la-banca1. Presa de la umeri. Așază o bancă ajustabilă, astfel încât spătarul să fie la 90 de grade. Ia niște gantere și așază-te, ținând greutățile deasupra umerilor și coboară-le lent. Trebuie să efectuezi zece repetări. La fiecare circuit alege gantere din ce în ce mai grele și aranjează spătarul astfel încât să fie puțin mai înclinat.

 

 

 

 

ramat-cu-un-brat2. Ramat cu un braț și sprijin pe bancă. Sprijină-ți palma și genunchiul stâng pe o bancă, iar cu mâna dreaptă ține o ganteră. Trunchiul trebuie să fie paralel cu podeaua. Efectuează zece repetări, apoi schimbă părțile și reia exercițiul pentru partea stângă.

 

 

 

fandari-cu-gantera3. Fandări spre înapoi cu gantera. Ține o ganteră în poziție de verticală în dreptul pieptului cu ambele palme. Pășește în spate cu piciorul stâng, flexează genunchii și coboară-ți corpul până când coapsele sunt paralele cu podeaua. Menține puțin și revino în poziția de start. Exercițiul se face a câte zece repetări, schimbă picioarele și continuă. Nu uita că fandările trebuie să fie făcute lent.

Blogger, SEO Specialist, Online Marketing Manager, fostă Tudosă, actuală Kovács . Sunt om de online încă din 2011 și de atunci nu mai știu ce înseamnă să muncești! Pentru că munca mea înseamnă pasiune, iar voi sunteți sursa mea de inspirație în fiecare zi!

Leave Your Comment