Exerciții de yoga pentru un ten fără riduri

Tratamente scumpe sau exerciții de yoga?

Creme scumpe, tratamente la dermatolog și mai scumpe? Măști enervante? Nu și dacă vorbim despre exerciții de yoga pentru față. Tendințele sunt trecătoare chiar și în lumea fitness, iar cea mai recentă și puternică tendință este reprezentată de exercițiile de yoga pentru față.

Pentru astfel de exerciții nu ai nevoie de un antrenor, saltea și o sală unde să le practici. Sună bine, nu-i așa?
Fumiko Takatsu este creatoarea acestui tip de yoga, iar în cărțile ei povestește cum a încercat toate produsele cosmetice pentru a-și îmbunătăți aspectul feței după ce a suferit un accident grav de mașină. După publicarea cărții, Fumiko a devenit faimoasă atât în Japonia, cât și în SUA.

Prin practicarea acestor exerciții, Fumiko promite că mușchii feței vor întineri și se vor tonifia, astfel încât tenul devine radiant și proaspăt, iar cearcănele, pungile de sub ochi și bărbia dublă dispar.

Iată ce exerciții ar trebui să faci în fiecare seară pentru un ten fără riduri:

1. Umflă-ți obrajii. Acest exercițiu este perfect pentru fermitatea obrajilor. Tot ce trebuie să faci este să tragi aer în piept și apoi să-ți umfli ambii obraji timp de 10 secunde. Pentru efecte maxime trebuie să repeți exercițiul de 10 ori și ești gata să zâmbești fără să-ți mai faci griji pentru ridurile de expresivitate.

obraji-umflati

Sursă foto: brit.co

2. Exerciții pentru maxilar și gât: Față de pește, sărutul și șarpele sunt cele trei exerciții obligatorii pentru linia maxilarului și pentr gât.
Primul exercițiu, față de pește, se face trăgâng obrajii între mandibulă și maxilar.
Sărutul este un exercițiu ușor. Tot ce trebuie să faci este să stai dreaptă și să tragi de bărbie ca și cum ai vrea să săruți pe cineva.
Pentru al treilea exercițiu trebuie să împreunezi mâinile și să tragi de bărbie în jos, însă în același timp trebuie să creezi o rezistență între bărbie și mâini.
Toate exercițiile se mențin timp de 10 secunde a câte 10 repetări fiecare.

exercitii-pentru-fata

Sursă foto: brit.co

3. Riduri în jurul gurii: dacă ești o persoană care râde mult, știi că se formează riduri în jurul gurii. Ranjana Khan, o practicantă de yoga facială jură că suptul obrajilor te scapă de aceste riduri.

obraji-supti

Sursă foto: brit.co

4. Lifting pentru sprâncene și frunte: de ce să plătești pentru câteva injecții cu Botox când ai putea obține aceleași rezultate sau chiar mai bine prin aceste exerciții? Unde mai pui că nu trebuie decât să-ți așezi palmele peste tâmple și să tragi timp de 10-15 secunde, a câte patru serii. Pentru sprâncene trebuie să le punctezi cu trei degete și să le menții ridicate câteva secunde.

exercitii-sprancene

Sursă foto: brit.co

5. Pungi sub ochi: nimic nu e mai enervant decât o pereche de cearcăne și niște pungi sub ochi, mai ales atunci când nimic nu oferă rezultate! Punctează cu două degete colțul ochilor și trage ușor.

exercitii-pungi

Sursă foto: brit.co

6. Lifting pentru gât: pentru ten acordăm întotdeauna o atenție mai mare, însă și gâtul are nevoie de hidratare, de aceea gâtul poate dezvălui cel mai ușor vârsta. Punctează cu patru degete zona claviculei și lasă capul pe spate. Vei simți o tensiune pe care trebuie să o menții timp de 10 secunde.

lifting-gat

Sursă foto: brit.co

Dacă faci exercițiile acestea de cel puțin trei ori pe săptămână, vei vedea rezultatele imediat. Tu ce părere ai? Crezi că sunt de ajutor aceste exerciții?

Sursă: faceyogamethod.com

Blogger, SEO Specialist, Online Marketing Manager, fostă Tudosă, actuală Kovács . Sunt om de online încă din 2011 și de atunci nu mai știu ce înseamnă să muncești! Pentru că munca mea înseamnă pasiune, iar voi sunteți sursa mea de inspirație în fiecare zi!

Leave Your Comment