Exerciții de stretching pentru dureri musculare

Atunci când dorești să faci exerciții de stretching, asigură-te că ți-ai încălzit mușchii prin exerciții de jogging sau aerobic. Exercițiile de stretching cresc tonusul muscular, alungește și întărește fibrele musculare și tendoanele.

Flexibilitatea și mobilitatea fac mișcarea mai liberă, mai ușoară, previne durerea cauzată de afecțiunile reumatice (spondiloză sau anchiloză). De asemenea, persoanele care sunt predispuse la rupturi musculare trebuie să facă exerciții de stretching.

Atunci când începi să faci exerciții de stretching trebuie să soliciți musculatura și ligamentele treptat, astfel încât exercițiile să fie eficiente. Nu uitați să aveți răbdare și să efectuați fiecare exercițiu cu răbdare, lent, până când se obține o tensiune care să confere efectul scontat.

exercitii-de-stretchingDe reținut că în timpul exercițiilor nu trebuie să se efectueze alte mișcări pentru că se activează reflexul de întindere musculară. În acest caz, exercițiile de stretching devin dureroase, ineficiente și pot predispune la accidentări.

Stretchingul gambei: trebuie să stai în picioare, cu mâinile pe șolduri sau întinse în față. Ambii genunchi se îndoaie ușor și se așază piciorul stâng în fața celui drept, păstrând contactul întregii tălpi cu podeaua.

Iată un video cu exerciții de stretching pentru tot corpul:

Dacă ți-a plăcut acest articol, te aștept să ne împrietenim și pe Facebook. Click aici.

Blogger, SEO Specialist, Online Marketing Manager, fostă Tudosă, actuală Kovács . Sunt om de online încă din 2011 și de atunci nu mai știu ce înseamnă să muncești! Pentru că munca mea înseamnă pasiune, iar voi sunteți sursa mea de inspirație în fiecare zi!

Leave Your Comment