Exerciții de 10 minute care te scapă de celulită

Exercitii

10 minute de exerciții pe zi te scapă de celulită!

Știai că există un antrenament de numai 10 minute care te poate scăpa de celulită? Am auzit zilele astea pe cineva care ar vrea să-și facă o operație estetică pentru a scăpa de celulită. De ce să faci așa ceva când sportul este la îndemâna oricui și unde mai pui că este și foarte sănătos? Tocmai pentru că există femei care nu au suficient timp pentru antrenamente complexe și de lungă durată, află că nu ai nevoie de mai mult de 10 minute pe zi de exerciții care să te scape de ce mai temut dușman al femeilor: celulita.

Cercetătorii au studiat problema și au ajuns la concluzia că sunt suficiente 10 minute de mers pe jos pentru a obține un corp fără celulită. Sigur că asta nu înseamnă că totul se rezumă la atât! Alimentația este importantă, așa că acordă o atenție și dietei: alege salatele de crudități, peștele, citrice, semințe și cereale integrale.

Un astfel de program de exerciții fizice este orientat pentru lucrarea tuturor grupelor importante de mușchi, însă fără a atinge epuizarea fizică după un antrenament exagerat. Exercițiile nu sunt ușoare, însă avantajul este că fiecare set durează numai 30 de secunde.

ExercitiiDe ce este eficient un antrenament atât de scurt?

Scurt, dar intens. Acesta este secretul. Același lucru se aplică și atunci când vrei să alergi. Decât să alergi moderat timp de 60 de minute, mai bine optezi pentru sprinturi scurte, dar intense, iar rezultatele pot fi chiar mai bune. Deci, secretul constă în intensitatea antrenamentului, urmat de pauze foarte scurte. De fapt, acest antrenament se bazează pe circuit, iar în timpul în care lucrezi partea superioară, permiți mușchilor din partea inferioară să se odihnească, fără ca tu să te oprești din antrenament. Un alt avantaj al acestui tip de antrenament este că nu ai timp să te plictisești.

Iată ce exerciții te scapă de celulită:

1. Sărituri Jumping Jacks 30 de secunde, 20 secunde odihnă. Săriturile Jumping Jacks implică separarea picioarelor ridicând brațele simultan. Aterizarea trebuie să fie ușoară, fără să aduci genunchii în interior.

2. Rezemare de perete 30 de secunde. Trebuie să stai rezemată de perete, cu genunchii la 90 de grade timp de 30 de secunde, cu 20 de secunde pauză.
3. Flotări 30 de secunde. Picioarele trebuie să stea la nivel cu umerii, capul drept, apoi apropii ușor pieptul de podea.

4. Abdomene 30 de secunde. Ridică picioarele astfel încât să fie perpendiculare cu podeaua, coboră ușor fără să atingi podeaua, desfă picioarele și ridică-le din nou. Repetă mișcarea timp de 30 de secunde.

5. Pășește pe un scaun. Alege un scaun stabil, pășește cu un picior pe el, apoi coboară ușor. Dacă ți se pare un exercițiu greu, alege un scaun mai jos, însă ai grijă să evoluezi și să alegi pe parcurs un scaun mai înalt.

6. Genoflexiuni 30 de secunde. Este cel mai bun exercițiu pentru coapte și fund fără celulită. Tot ce trebuie să faci este să ții picioarele paralele cu umerii, te lași cât poți de jos, apoi te ridici ușor.

7. Planks: 30 de secunde. Susținerea se face pe coate, iar corpul trebuie să rămână liniar. Este un exercițiu care lucrează foarte bine mușchii abdominali.

8. Genunchi înalți 30 de secunde. Poți alege fie pentru acest tip de exercițiu, fie pentru fandări.

Sperăm că exercițiile acestea îți sunt de folos! Tu ce alte exerciții bune împotriva celulitei știi?

Sursă foto: wallpaperup.com

Blogger, SEO Specialist, Online Marketing Manager, fostă Tudosă, actuală Kovács . Sunt om de online încă din 2011 și de atunci nu mai știu ce înseamnă să muncești! Pentru că munca mea înseamnă pasiune, iar voi sunteți sursa mea de inspirație în fiecare zi!

Leave Your Comment