Dureri de articulații – Cum să aveți articulații sănătoase

 

Pentru articulații sănătoase, se recomandă în primul rând mișcarea lor, adică sportul și câteva sfaturi de care trebuie să țineți cont:

– Exercițiile trebuie să fie cu impact redus (înot, mers pe jos, ciclism). Evitați sporturile care suprasolicită articulațiile pentru că pot afecta cartilajele.

– Consumați lactate: calciul și vitamina D întăresc oasele, contribuind astfel la menținerea articulațiilor. De asemenea, surse importante de calciu se mai găsesc în broccoli, varză și legume cu frunze verzi.

Dureri de articulatii– Omega 3: dacă vă confruntați cu dureri articulare, provocate de artrită reumatoidă, se recomandă consumul de pește gras, precum somonul și macroul, fiind surse bogate de Omega-3.

– Întăriți-vă mușchii din jurul articulațiilor pentru că se va reduce presiunea exercitată direct asupra acestora.

– Greutatea corporală: kilogramele în plus adaugă o sarcină extra asupra articulațiilor, crescând riscul de lezare a cartilajelor, astfel că fiecare kilogram pierdut reduce presiunea asupra genunchilor cu până la 4 kilograme.

Cosmina Tudosă

Blogger, SEO Specialist, Online Marketing Manager, fostă Tudosă, actuală Kovács . Sunt om de online încă din 2011 și de atunci nu mai știu ce înseamnă să muncești! Pentru că munca mea înseamnă pasiune, iar voi sunteți sursa mea de inspirație în fiecare zi!

Leave Your Comment