Dieta de vară

Dieta de vară este ideală pentru sezonul cald, mai ales dacă vă doriți o siluetă de invidiat! Atunci trebuie să cunoașteți noțiunile de bază dacă doriți să arătați perfect în costumul de baie! Probabil că încercați să scăpați de kilogramele în plus mergând la sală și calculând câte calorii au mesele dumneavoastră, însă nu trebuie să neglijați nici mâncărurile bogate în nutrienți și cu un procent scăzut de calorii atunci când vine vorba de dieta de vară, precum:

1. Somon și ton
Somonul și tonul sunt surse excelente de proteine slabe de care are nevoie organismul pentru a menține mușchii pe care i-ați făcut la sală. Somonul este o sursă excelentă de acizi grași omega-3, care pot preveni uscarea pielii și care mențin umiditatea celulelor pielii. Tonul conține acizi grași omega-3, însă nu la fel de mulți precum somonul. Ca acestea să fie alimente pentru o siluetă de invidiat, vă recomandăm să le consumați coapte, fierte sau crude (sushi, sashimi).

2. Apă
Corpul uman are nevoie de apă pentru a funcționa corect. Hidratați-vă în timp ce stați la plajă sau mergeți sub soarele arzător. Apa vă poate ajuta să vă controlați greutatea, în momentul în care renunțați la băuturile cu un conținut ridicat de zahăr în detrimentul acesteia. Apa minerală, apa plată și apa de la robinet sunt sănătoase, însă dacă dumneavoastră considerați că aveți nevoie de o anumită aromă, puteți adăuga o felie de lămâie, de lime sau de castravete. De asemenea, puteți obține fluide lipsite de calorii din ceai și cafea, cât timp nu adăugați zahăr sau frișcă.

silueta-de-invidiat3. Legume colorate
Dacă doriți să reduceți caloriile din dieta dumneavoastră, atunci legumele sunt o opțiune viabilă. Acestea au în general un conținut scăzut de calorii, deoarece sunt bogate în fibre. Este recomandat să mâncați roșii, ardei, morcovi, cartofi dulci, fasole verde, broccoli, varză de Bruxelles și legume cu frunze verzi. Legumele sunt, de asemenea, bogate în vitamine și minerale, plus fitochimicale care acționează ca niște antioxidanți. Legumele se servesc în salate, ca garnituri sau ca mese principale pentru vegetarieni. Trebuie să aveți grijă ce sosuri folosiți pentru salate, recomandate fiind sucul de lămâie și oțetul balsamic.

4. Fructe proaspete
Dieta de vară este una ușoară pentru că vă puteți satisface pofta de dulciuri cu ajutorul fructelor proaspete. Căpșunile, afinele și zmeura au un conținut mult mai scăzut de calorii decât produsele de patiserie și dulciurile în general. Un bol de fructe de pădure cu puțin topping de frișcă este un desert sănătos și scăzut în calorii. De asemenea, sunt recomandate bananele, strugurii, merele, portocalele, piersicile și perele. Fructele sunt bogate în antioxidanți fitochimici, fibre, vitamine și minerale, potasiu și au un conținut scăzut de sodiu. Fructele sunt considerate alimentele perfecte pentru zilele în care organismul dumneavoastră reține lichide.

Avatar

De profesie cat lover, însă în timpul liber încerc să pun punctul pe I. Consider că talentul constă în experiență și determinare. Așa că încerc în fiecare zi să imortalizez o poveste într-o imagine și într-un punct de vedere personal.

Leave Your Comment