Dieta de vară: Cum poţi să slăbeşti 2 kg în 7 zile

dieta de vară

Dieta de vară: Slăbeşte 2 kg într-o săptămână

Vara se apropie şi în curând vei vrea să îmbraci din nou costumele de baie. Ce te faci însă dacă cele vechi nu îţi mai vin? Sigur, poţi să cumperi altele şi eşti liberă să îţi iei în fiecare an unele noi, însă de ce să treci la o măsura mai mare, când ai putea să revii la formele iniţiale urmând dieta de vară?

Înainte de toate, trebuie să înţelegi că a pierde 2 kg într-o săptămână nu-i tocmai cel mai uşor lucru, însă poţi atinge acest obiectiv dacă urmezi o dietă de vară, căci tot sunt în plin sezon fructele şi legumele, şi să faci câteva exerciţii care să te ajute să-ţi atingi scopul.

Timp de o săptămână, înlocuieşte mâncarea pe care o consumi în mod normal cu salate, legume gătite la abur şi cereale integrale. Dacă eşti o mare iubitoare de pâine, înlocuieşte-o cu pâinea făcută din făină integrală, care păstrează calităţile nutrivite şi oferă senzaţie de saţietate mult mai repede. De asemenea, poţi înlocui orezul alb cu orez integral, pastele obişnuite cu paste integrale, ai prins ideea…

Consumă doar apă!

Timp de o săptămână abţine-te de la orice tip de băutură îndulcită, iar aici intră şi cafeaua, din păcate. Băuturile răcoritoare, ceaiul, limonada şi orice alte băuturi care conţin zahăr trebuie excluse, deoarece zahărul înseamnă calorii în plus, iar caloriile în plus te “ajută” să nu pierzi din kilograme, sau să le pierzi mult mai greu.

Consumă legumele fresh, căci dieta de vară pe asta se bazează. Dacă tot au apărut dovleceii, ardeii, ceapa, roşiile (e mult spus au apărut, căci acestea din urmă sunt din import, însa tot e ceva) şi multe alte legume, de ce să nu profiţi şi să le mănânci în salate, pentru a beneficia de toate vitaminele pe care le conţin?

dieta de varăElimină dulciurile din meniu

Elimină dulciurile complet. O săptămână te poţi abţine de la dulciuri şi nu va fi capăt de ţară. Dacă totuşi nu poţi să renunţi, înlocuieşte-le cu cele pe bază de îndulcitori artificiali sau naturali (sfeclă). O altă soluţie ar putea fi înocuirea completă a acestora cu fructe precum căpşunele, zmeura, cireşele, prunele sau pepenele, toate pline de antioxidanţi şi nelipsite din dieta de vară. Acelaşi lucru poţi face şi pentru a înlocui gustările ocazionale, însă ai grijă cât mănânci, deoarece orice exces dăunează siluetei.

Mişcarea nu trebuie să lipsească

Fă mişcare ori de câte ori ai ocazia, căci simplul regim alimentar nu o să te ajute foarte mult. Alege scările obişnuite în detrimental scărilor rulante, aleargă, mergi pe role sau bicicletă măcar 30 de minute în fiecare zi. Fără efort fizic, şi mai ales fără exerciţii cardio, e destul de greu să dai jos 2 kilograme într-o săptămână fără să nu te înfometezi, iar asta nu e de dorit.

În final, dacă în cele 7 zile nu reuşeşti, nu te da bătută, dar nu recurge nici la diete drastic care ţi-ar putea pune în pericol sănătatea. Tot ce contează este să te simţi bine în corpul tău, iar dacă nu te simţi bine cu cele 2 kilograme în plus, cel mai probabil situaţia nu se va schimba nici după ce le pierzi, căci problema e în altă parte.

Sursă foto: pixabay.com

De profesie cat lover, însă în timpul liber încerc să pun punctul pe I. Consider că talentul constă în experiență și determinare. Așa că încerc în fiecare zi să imortalizez o poveste într-o imagine și într-un punct de vedere personal.

Leave Your Comment