Dieta de iarnă – Cum îți menții silueta în sezonul rece

Dieta de iarnă – Cum îți menții silueta în sezonul rece

Temperaturile scăzute te vor face să-ți cauți un loc cald în pat și parcă să stai în pat fără să ronțăi ceva nu merge, nu? Dacă îți dorești să te menții (cel puțin până la Revelion) trebuie să ții cont de câteva sfaturi:

1. Nu renunța la abonamentul de fitness: încearcă măcar o dată pe săptămână să faci sport, ideal ar fi să mergi de 2-3 ori, însă dacă organismul îți permite du-te cel puțin o dată.

2. Ronțăie morcovi: dacă ai chef de ronțăială alege morcovii în starea lor naturală sau orice alte legume (varză, ardei gras, sfeclă).

3. Supa: seara alege o supă de roșii, morcovi sau de legume. Nu numai că te vei încălzi și îți vei proteja organismul de răceală, dar vei avea și o digestie mai ușoară.

4. Apă: consumă doi litri de apă zilnic: dimineața și seara încearcă să bei câte un pahar de apă, iar în timpul zilei bea câte jumătate la fiecare 30 minute.

5. Fructe: consumă câte un măr, citrice sau kiwi între mese. Te vor ajuta și la digestie, dar vei scăpa și de poftele din timpul zilei.

6. Dulciuri: dacă ți-e poftă de ceva dulce, optează pentru ciocolată neagră. Există pe piață ciocolata neagră în combinație cu diferite fructe deshidratate, însă ai grijă să conțină minim 90% cacao.

7. Carne albă: consumă pui și pește, evitând cât mai mult carnea de porc sau vită.

8. Ceai: iarna simți nevoia de ceva cald. Optează pentru ceai verde sau negru cu miere de albine și lămâie.

Cosmina Tudosă

Blogger, SEO Specialist, Online Marketing Manager, fostă Tudosă, actuală Kovács . Sunt om de online încă din 2011 și de atunci nu mai știu ce înseamnă să muncești! Pentru că munca mea înseamnă pasiune, iar voi sunteți sursa mea de inspirație în fiecare zi!

Leave Your Comment