Dieta carnivoră – Avantaje și dezavantaje

dieta carnivora

Ai auzit de dieta carnivoră? Ca orice dietă are avantaje și dezavantaje. Pe toate le vom afla din acest articol. Dacă te gândeai să abordezi un astfel de stil de viață, ai ajuns exact unde trebuie.

Să mâncăm sau nu carne? O întrebare care va primi zeci de raspunsuri și zeci de argumente. Și e normal să se întâmple așa. Suntem diferiți până la urmă și e logic că avem opinii diverse despre acest subiect.

Este sănătoasă dieta carnivoră? Iată câteva avantaje:

Până să aflăm dacă este sau nu sănătoasă, trebuie să ne asigurăm că știm ce înseamnă această dietă, în ce constă ea.

O dietă carnivoră constă în consumul exclusiv de produs animal. Produse precum ouă, lactate și carne. Multă carne. Această dietă este bazată pe proteine și zero carbohidrați.

Este o dietă controversată. Mult mai discutată decât dieta vegetariană, spun specialiștii.

Persoanele care au adoptat o astfel de dietă spun că se simt foarte bine și că au ales-o pentru a putea renunța la unele dependențe.

Un avantaj al acestei diete este reprezentat de faptul că poți pierde kilogramele în plus și poți câștiga masa musculară. Mai ales dacă practici și un anume tip de sport. Se știe că această dietă este recomandată celor care practică culturismul, dar și celor care doresc să-și remodeleze corpul.

Vitamina B3 este prezentă în carne. Se pare că printr-un consum mare de carne vei reuși să-i oferi corpului tău un nutrient care poate preveni anumite boli precum glaucomul.

Dezavantajele dietei carnivore

Dacă ești consumator exclusiv de carne, trebuie să știi ce tip de carne să consumi și când. Carnea de porc și cea de pui trebuie să fie gătită foarte bine pentru a putea fi digerată și pentru a nu provoca anumite probleme.

Proveniența cărnii pe care o consumi trebuie să fie una sigură. Să te asiguri că este proaspătă, curată și poate fi consumată fără probleme. Evită să-ți achiziționezi produsele din magazine și încearcă un producător local sau o cunoștință care crește animale la țară.

Cei care consumă exclusiv carne prezintă un risc mult mai mare să dezvolte anumite toxiinfecții alimentare decât cei care consumă moderat carne.

Deși sunt experți în nutriție care promovează acest tip de dietă sunt și alții care o refuză categoric. Cei care sunt împotriva dietei spun că aceasta poate provoca probleme de sănătate grave. Există marele risc de a provoca deficiențe mari de micronutrienți, aceștia fiind absolut necesari pentru corpul uman.

Instituții mari de sănătate precum World Cancer Research Fund spun că un consum exagerat de carne roșie conduce inevitabil la boala de care toți ne ferim: cancer.

Tototdată, o astfel de dietă, pe termen lung poate provoca defieciențe mari de magneziu, calciu și fier. Acestea conducând la anumite probleme de sănătate pe care cu greu le poți trata.

Cu toate astea, este greu de spus dacă o astfel de dietă este sau nu sănătoasă. Cu siguranță, un stil de viață în care consumi de toate este mult mai sănătos. Astfel te asiguri că ai parte de tot ce ai nevoie pentru a te bucura de viață fără probleme de sănătate.

Leave Your Comment