De ce ar trebui să mănânci migdale mai des

Auzi mereu cât de bune sunt migdalele. Conțin proteine, fibre și merg combinate cu multe preparate. Cu toate acestea, există câteva beneficii pentru sănătate care s-ar putea să te convingă să mănânci migdale mai des. Iată care sunt acestea!

Motivele pentru care ar trebui să mănânci migdale mai des

1. Au un conținut bogat de fibre

Migdalele conțin mai multe fibre dietetice decât orice alt tip de nuci. Acestea au 3,5 grame de fibră per 30 de grame, comparativ cu 2,4 grame de la alune și 0,9 grame de la nucile caju. Doar fisticul poate echivala conținutul de fibre. Acest component al migdalelor este corelat cu multe beneficii aduse sănătății, precum îmbunătățirea sănătății digestive, scăderea nivelului colesterolului, reducerea riscului de apariție a unor boli grave, precum bolile cardiace și cancerul de sân.

2. Au mai multe proteine decât cele mai multe nuci

Toate nucile reprezintă surse importante de proteine, dar migdalele sunt cu adevărat pe primul loc. Acestea conțin șase grame de proteine per 30 de grame, fiind unele dintre nucile cu cel mai mare aport de proteine. În combinație cu fibrele, proteinele te vor ajuta să te simți sătul după ce le mănânci ca gustare.

3. Îmbunătățesc sănătatea cardiacă

Datorită conținutului lor de acizi grași, o porție de 30 de grame de migdale consumată zilnic este asociată cu o scădere de 3,5% a riscului bolilor cardiovasculare pe o perioadă de 10 ani, potrivit unei cercetări realizate de British Journal of Nutrition.

4. Poți mânca migdale pentru a stabiliza nivelul zahărului din sânge

Dacă mănânci 40-50 de grame de migdale ca gustare, poți scădea nivelul de zahăr din sânge și pofta de mâncare. Este puțin probabil să îți mai fie foame după ce mănânci un pumn de migdale. Această gustare stimulează nivelul vitaminei E din organism, un antioxidant care absoarbe radicalii liberi dăunători.

Câte migdale ar trebui să mănânci în fiecare zi?

Pentru a beneficia de avantajele aduse de aceste nuci sănătății, ar trebui să mănânci o porție de 30 de migdale pe zi, adică aproximativ 23 de migdale. Această porție este flexibilă. În funcție de aportul total de nutrienți necesar și de cerințele zilnice ale organismului tău, este posibil să mănânci mai mult sau mai puțin de 30 de grame.

Pentru a beneficia de întregul conținut de nutrienți, ar trebui să mănânci migdalele întregi. Poți bea și lapte de migdale, dar nu are un aport atât de ridicat de substanțe nutritive.

Avatar

De profesie cat lover, însă în timpul liber încerc să pun punctul pe I. Consider că talentul constă în experiență și determinare. Așa că încerc în fiecare zi să imortalizez o poveste într-o imagine și într-un punct de vedere personal.

Leave Your Comment