De ce am optat pentru un antrenor personal la domiciliu

antrenor pilates

Nu-mi plac locurile aglomerate sau, mai bine zis, nu-mi mai plac. Nu știu dacă să o pun pe seama vârstei sau nu, însă prefer confortul și intimitatea casei mele.

Nicăieri nu mă simt mai bine ca acasă

Cele mai bune articole le scot atunci când stau cu laptopul în brațe, tolănită pe canapea cu o cafea bună lângă. Cele mai bune idei îmi vin tot acasă. Presupun că liniștea îmi face bine.

Din păcate, există și consecințe negative în alegerile mele. Atât poziția corpului, cât și mușchii au avut de suferit, așa că am optat pentru un antrenor personal de pilates care vine la domiciliu.

Nimic nu se compară cu o oră de antrenament pe iarba proaspăt tunsă

Pilates în aer liber? FANTASTIC! Exercițiile Pilates pun accent pe calitatea mișcărilor și mai puțin pe numărul de repetări. În plus, este un antrenament relaxant pentru minte și ideal pentru alinierea corectă a pelvisului și coloanei vertebrale.

Nu sunt în măsură să vorbesc despre beneficiile acestor exerciții, așa că mai jos o las pe Ionela Spînu, antrenoarea mea, să vă spună câteva cuvinte.

1. Care sunt beneficiile acestor exerciții?

Exercițiile au în vedere, în primul rând, corectarea posturii. Coloana noastră este în fiecare zi sub presiune prin poziția incorectă de pe scaun. Prin exercițiile de Pilates se lucrează mușchii paravertebrali care susțin coloana verebrală, eliminând astfel durerile de spate.

Pilatesul lucrează toate grupele de mușchi la nivelul profund, tocmai de aceea, întregul corp se tonifiează într-un mod armonios și echilibrat. Totodată este o modalitate prin care ne protejăm coloana, articulațiile și ne îmbunătățim mobilitatea și flexibilitatea. Un alt beneficiu este adresat viitoarelor mămici, deoarece este forma de mișcare indicată atât în timpul sarcinii, cât și după. Este singura modalitatea prin care se pot recupera de diastaza abdominală (în timpul sarcinii, mușchii abdominali drepți se îndepărtează)

Și nu în ultimul rând, exercițiile au un rol și la nivelul emoțional, ajutându-ne să ne eliberăm de stres, să fim mai conștienți de corpul nostru, mai atenți la respirație și într-o armonie perfectă corp, minte și suflet.

2. Pentru cine sunt potrivite aceste exerciții?

Prin beneficiile pe care le oferă, Pilatesul este forma de mișcare potrivită pentru oricine: femei, bărbați, bunici, copii, viitoarele și proaspetele mămici. Cel mai important este faptul că nu este nevoie de un anumit grad de rezistență ca să poți practica Pilates. Exercițiile sunt realizate lent, coordonate în special cu respirația și cresc în dificultate treptat, atunci când corpul nostru devine mai puternic.

3. De ce recomanzi Pilatesul cu un antrenor?

Pilatesul are la bază câteva principii importante: respirație, coordonare, control, precizie și conștientizare. Ca să putem să înțelegem aceste principii și să aveam rezultatele dorite este nevoie de îndrumarea unui antrenor certificat. Indicațiile primite de antrenor ne ajută să întelegem cum trebuie să respirăm, ce înseamnă poziția neutră a coloanei și cum să executăm corect fiecare exercițiu astfel încât să evităm accidentările.

În plus, în functie de problemele pe care le avem (diastază abdominală, hernie de disc, scolioză etc) vom primi exerciții modificate și specifice pentru ce avem nevoie.

4. Cât de repede apar rezultatele și ce reguli trebuie să respectăm?

Rezultatele depind de mai mulți factori, dar în primul rând de obiectivele pe care le avem. Dacă alegem să facem antrenamente private în care toată atenția antrenorului este asupra noastră și avem o frecvență de 2-3 ori pe săptămână, rezultatele încep să se simtă încă din prima lună. Realist, în aproximativ 3-6 luni, rezultatele încep să fie mult mai vizibile. Dar asa cum spuneam, rezultatele sunt influențate de mai mulți factori, atât de frecvența cu care alegem să practicăm Pilates, dar și de alegerea unei alimentații personalizate.

Dacă ești din București și vrei să te antrenezi în confortul casei tale, o poți contacta pe Ionela la numărul de telefon 0723 567 295 sau printr-un mesaj privat pe Facebook.

Leave Your Comment