Cum slăbești două kilograme pe săptămână

cum slabesti

În sezonul rece poți să slăbești două kilograme pe săptămână cu o dietă pe bază de supe din legume proaspete. Cel mai important aspect pentru această dietă este să ai un mic dejun echilibrat în fiecare zi: poți consuma cereale integrale, iaurt degresat, un ou fiert tare sau o felie de pâine neagră cu brânză de vaci.

Gustările din timpul zilei pot conține două fructe proaspete, însă ai grijă să le alegi pe cele care nu sunt foarte coapte pentru că au un conținut mai mic de fructoză. La cină, poți consuma o salată ușoară din varză de bruxelles, nuci, roșii și castraveți.

Mezelurile și dulciurile din comerț sunt strict interzise.

Iată cum slăbești două kilograme pe săptămână:

1. Luni:
Supă de mazăre: 170 kcal/porție
Ingrediente: 500 grame de mazăre, un cartof curățat, o ceapă, jumătate de rădăcină de țelină, o legătură de mărar proaspăt, 4 linguri de ulei de măsline presat la rece, apă, sare și piper.

Mod de preparare: Curăță și taie toate legumele, pune-le la fiert în apă și cu uleiul de măsline. După e au fiert, le strecori și le pasezi în blender. Crema obținută se amestecă treptat cu apa în care au fiert legumele până când obții o supă cremă pe placul tău. Se adaugă sare de mare și piper și supa este gata.

În afară de faptul că este o supă ideală pentru a pierde câteva kilograme, mazărea este bogată în vitamine, minerale și fibre, ceea ce te ajută să te ferești de gripă și răceală.

2. Marți:
Supă cremă de roșii: 150 kcal/porție
Ingrediente: un kilogram de roșii, doi căței de usturoi, o ceapă, o lingură de ulei de măsline, pătrunjel verde, sare și piper.

Mod de preparare: roșiile se opăresc astfel încât să le poți curăța ușor de pielițe, apoi se toacă mărunt. Se curăță ceapa, se toacă mărunt și se călește în uleiul de măsline, apoi se adaugă roșiile tăiate și un pahar cu apă și se lasă la fiert timp de 20 de minute. La final se adaugă usturoiul pisat, sare și piper și se mixează în blender. La final se adaugă pătrunjel proaspăt tocat.

3. Miercuri:
Supă cremă de linte: 180 kcal/porție
Ingrediente: 250 grame de linte verde, un morcov, un păstârnac, o ceapă, țelină, un cățel de usturoi, 2 linguri de ulei de măsline, sare și piper.

Mod de preparare: se spală lintea de câteva ori și se lasă la înmuiat aproximativ jumătate de oră. Se pune la fiert în apă și se adaugă legumele tocate mărunt. După ce lintea a fiert, se potrivește cu sare și piper și usturoi tocat mărunt. Supa se mixează în blender până când se obține o cremă.

4. Joi:
Supă cremă de sfeclă roșie: 150 kcal/porție
Ingrediente: două sfecle roșii, un cartof, o ceapă, o lingură de ulei de măsline, sare și piper.

Mod de preparare: se curăță legumele, se taie cuburi și se pun la fiert. După ce au fiert legumele, se adaugă în blender și se mixează cu uleiul de măsline, sare și piper, după gust. Se poate servi cu cel mult o lingură de iaurt.

cum slabesti5. Vineri:

Supă cremă de conopidă: 140 kcal/porție
Ingrediente: o rădăcină de țelină, 200 grame de conopidă, o ceapă, un cartof, un dovlecel, o lingură de ulei de măsline, pătrunjel verde.

Mod de preparare: se spală și se curăță legumele și se pun la fiert într-o oală cu un litru de apă timp de 30-40 de minute. După ce legumele au fiert, se pun în blender legumele scurse de apă, se adaugă sare și piper după gust și o lingură de ulei de măsline.

6. Sâmbătă:

Supă de praz: 180 kcal/porție
Ingrediente: cinci fire de praz, doi morcovi, un cartof, o ceapă, o lingură de ulei de măsline, sare și piper.

Mod de preparare: Se toacă mărunt ceapa și se pune la călit în uleiul de măsline. Între timp, se pun la fiert celelalte legume în doi litri de apă peste care adaugi ceapa călită. Se mixează totul în blender și se pune sare și piper după gust.

7. Duminică:

Supă cremă de morcovi: 160 kcal/porție
Ingrediente: 700 grame de morcovi, un cartof, o ceapă, doi căței de usturoi pisați, sare și piper.

Mod de preparare: se fierbe un litru de apă, apoi se adaugă morcovii, cartoful și ceapa și se lasă totul pe foc timp de 15-20 minute. La final, se adaugă usturoiul zdrobit și se mixează totul într-un blender.

Blogger, SEO Specialist, Online Marketing Manager, fostă Tudosă, actuală Kovács . Sunt om de online încă din 2011 și de atunci nu mai știu ce înseamnă să muncești! Pentru că munca mea înseamnă pasiune, iar voi sunteți sursa mea de inspirație în fiecare zi!

Leave Your Comment