Cum se face masajul anticelulitic corect

Celulita reprezintă grăsimea care se formează sub piele, cauzând neregularități pe coapse, fese și abdomen, la multe dintre femei. Chiar și bărbații pot avea celulită. Depozitele de grăsime pătrund în derma pielii, cauzând apariția acestui aspect neplăcut al pielii. Textura inegală a celulitei apare în momentul în care se formează celule adipoase între țesuturile fibroase care leagă pielea de mușchi. Grăsimea împinge pielea spre exterior, în timp ce benzile fibroase trag zone ale pielii spre interior, ducând la o suprafață a pielii inegală. Celulita poate apărea ca urmare a unor factori genetici, hormonali sau din cauza obezității. Însă masajul anticelulitic te poate ajuta să scapi de această problemă. Iată cum!

Ce este masajul anticelulitic?

Masajul poate să-ți stimuleze sistemul circulator și limfatic. Masajul anticelulitic este benefic pentru tratarea acelor zone care nu pot fi remediate cu ajutorul exercițiilor, cum ar fi zona din interiorul genunchilor sau partea superioară a coapselor.

6 pași pentru un masaj anticelulitic corect

1. Aplică ulei pe piele, pornind de la picioare sau genunchi spre partea de sus a corpului, pentru a încuraja creșterea fluxului de sânge prin venele periferice și venele capilare ale sistemului circulator. Poți combina uleiuri esențiale de piper negru, rozmarin și ghimbir. Piperul negru încălzește și stimulează pielea, rozmarinul este perfect pentru varice și tratamentul celulitei, iar ghimbirul îmbunătățește circulația și calmează durerea.

2. Folosește monturile pumnilor pentru a masa porțiunile mai mici (interiorul genunchilor, partea superioară a brațelor) și o tehnică de frământare cu degetele (cum ai frământa un aluat) pe porțiunile mai mari (șolduri, coapse și stomac), pentru a aduce sângele mai aproape de suprafață și a elimina depozitele de reziduuri.

3. Folosește-ți pumnii pentru a zdrobi ușor porțiunile inestetice de celulită. Prin această presiune, metabolismul organismului va fi capabil să se descurce singur mai ușor.

4. Fă un masaj în formă de „S”. Poți cuprinde porțiuni mai mari de piele în fiecare mână, asigurându-te că degetele sunt poziționate la unghiuri drepte. Răsucește pielea în direcții opuse, ca și cum ai forma litera „S” din faldurile de piele.

5. Relaxează-ți mușchii. Apucă porțiuni de piele cu ambele mâini și întoarce-le ca și cum ai stoarce apa dintr-un prosop umed. Folosește acest tip de masaj pe coapse și pe șolduri.

6. Poți încheia sesiunea zilnică de masaj cu câteva lovituri, aplicând presiune, dinspre extremități spre interior. Acest pas încurajează eliminarea reziduurilor de grăsime.

Este recomandat să nu aplici o presiune prea mare pe zonele problematice, deoarece poți deteriora pielea.

De asemenea, poți apela la ajutorul unui specialist pentru un masaj anticelulitic făcut corect.

Avatar

De profesie cat lover, însă în timpul liber încerc să pun punctul pe I. Consider că talentul constă în experiență și determinare. Așa că încerc în fiecare zi să imortalizez o poveste într-o imagine și într-un punct de vedere personal.

Leave Your Comment