Cum să slăbești sănătos în 30 de zile

Să slăbești sănătos în 30 de zile este o adevărată provocare și înainte de orice, trebuie să-ți pui sănătatea pe primul loc. Dacă machiajul, hainele, pantofii și accesoriile noi ne fac să ne simțim mai încrezătoare, pierderea în greutate atunci când avem un surplus de kilograme, ne asigură un stil de viață mai sănătos.

Lucrurile bune nu sunt ușor de realizat. Să pierzi în greutate înseamnă să scapi de obiceiurile proaste, să te obișnuiești cu un nou regim alimentar și să adopți un antrenament care să devină o rutină. Pentru a face lucrurile mai ușoare, îți recomandăm să urmezi sfaturile de mai jos:

1. Renunță la zahăr:

Noi consumăm prea mult zahăr, de la prăjituri, bomboane, ciocolată până la băuturi carbogazoase. Dacă nu poți trăi fără ceva dulce (și crede-mă că înțeleg senzația), înlocuiește dulciurile cu fructe. Un alt lucru important îl reprezintă porțiile. Poți consuma cafeaua de dimineață cu o linguriță de zahăr brun sau miere, dar atât. În rest, consumă ceai neîndulcit, apă cu lămâie și fructe. Merele sunt o alegere bună când simți nevoia de dulce.

2. Fructe și legume:

Dacă lucrezi opt ore la birou, știi că simți nevoia să ronțăi câte ceva. Curăță doi morcovi în fiecare dimineața și ia-i la tine. Când simți nevoia de o gustare între mese este o alegere ideală. De asemenea, o salată pe zi ar trebui să fie obligatorie în meniu. Optează pentru salate din varză, morcovi, avocado și nuci. Îți asigură aportul necesar zilnic de vitamine și minerale.

cum-sa-slabesti-sanatos-in-30-de-zile3. Evită alcoolul:

Alcoolul este rău din o mulțime de motive, unul dintre ele fiind aportul mare de calorii. În afară de asta, alcoolul afectează ficatul, este dăunător pentru rinichi și pentru inimă. Stai deoparte de această băutură și bea cel mult o dată pe săptămână un pahar de vin roșu, natural.

4. Dormi 8 ore pe noapte:

Cu cât dormi mai mult, cu atât organismul tău nu simte nevoia de alimente în plus, din cauza nivelului de hormon. Cu cât rămâi mai mult trează, cu atât organismul tău are nevoie de mai multă energie, iar singura opțiune este mâncarea. Permite-i corpului tău să se odihnească suficient în fiecare noapte și vei slăbi sănătos și treptat.

5. Pregătește-ți masa acasă:

Încearcă să petreci cât mai mult timp gătind. În primul rând controlezi felul în care mâncarea este pregătită, poți înlocui unele ingrediente cu altele mai sănătoase, ceea ce în restaurante nu este întotdeauna posibil. Nu-ți face griji dacă nu ești cea mai bună gospodină, totul se învață. Nu uita să speli vasele cât mai repede. Acest lucru te obligă să faci mișcare imediat după masă.

6. Evită carnea cât mai mult:

În prezent, animalele sunt crescute cu antibiotic și hormoni de creștere. Dacă ai posibilitatea, cumpără carne de la fermieri de încredere sau dintr-un magazin care vinde alimente organice. Poți opta mai degrabă pentru pește, este mai puțin periculos decât carnea de pui și nici nu are calorii multe. Despre carnea procesată nu trebuie să mai amintim că este interzisă în orice dietă, dar mai ales atunci când vrei să adopți un stil de viață sănătos.

7. Consumă porții mici:

Dacă programul îți permite, alege porțiile mici și dese. Organismul tău va ști că îi oferi constant alimentele necesare pentru energie și va arde mai repede caloriile. Cu cât mănânci mai rar și porții mai mari, cu atât organimsul va arde caloriile mai greu. Include în meniul tău grăsimi sănătoase și proteine slabe. De asemenea, ai grijă la culorile din meniu: cu cât mai variate, cu atât mai bine.

8. Alege un sport care îți face plăcere:

Sportul nu trebuie să devină o corvoadă pentru tine, așa că încearcă să afli ce fel de sport îți place. Poți opta pentru body art, yoga, fitness sau exerciții de cardio. Cel mai bine este să le îmbini pe toate pentru că unele îți oferă flexibilitate, altele rezistență sau tonus muscular.

Dacă adopți acest stil de viață, în numai 30 de zile poți slăbi aproximativ 2-3 kilograme. După două luni în care ai urmat aceste sfaturi, poți slăbi până la șase kilograme. Astfel, nu-ți pui sănătatea în pericol, nu riști să faci vergeturi, iar organimsul tău va avea suficient timp să înțeleagă schimbările la care îl supui. Să slăbești sănătos nu este greu, important este să iei atitudine și să nu te întorci la vechile obiceiuri!

Cosmina Tudosă

Blogger, SEO Specialist, Online Marketing Manager, fostă Tudosă, actuală Kovács . Sunt om de online încă din 2011 și de atunci nu mai știu ce înseamnă să muncești! Pentru că munca mea înseamnă pasiune, iar voi sunteți sursa mea de inspirație în fiecare zi!

Leave Your Comment