Cum să slăbești după menopauză, conform medicilor

menopauza

Dacă perioada importantă se apropie sau deja te afli în acest minunat moment, trebuie să-ți fi dat seama că ai început să acumulezi kilograme și nu prea reușești să scapi ușor de ele. Ei bine, acest articol îți va da câteva sfaturi pentru a învăța cum să slăbești după menopauză, conform medicilor, desigur.

În timpul menopauzei, hormonii o iau razna și se produce un dezechilibru în rândul lor, de aceea, te poți confrunta cu diverse situații neplăcute, cum ar fi schimbări de temperament, creșterea părului pe față sau creșterea în greutate, lucruri pe care nimeni, mai ales, femeile, nu și le doresc.

Pentru că sunt probleme des întâlnite și femeile au nevoie de ajutor, medicii și specialiștii au reușit să pună la punct câteva sfaturi pe care le oferă femeilor în această perioadă. Pentru că menopauza este o perioadă greu de suportat, oricum. Câteva kilograme în plus va îngreuna situația.

Încearcă exerciții cardio

Chiar dacă nu ai fost o persoană foarte activă până acum, încearcă să te apuci de un sport, de o activitate cardio, penru că se pare, această activitate te va ajuta să te menții ca și până acum. Exercițiile care pun inima la lucru și sângele în mișcare, astfel că vei arde mai multe grăsimi și, îți vei ajuta corpul să obțină masa musculară sănătoasă.

Mănâncă mai multă proteină

Proteina, în combinație cu sport, te va ajuta să transformi grăsimea în masa musculară, așadar introdu în mesele tale proteină de orice fel. Pe lângă asta, elimină carbohidrații din alimentație. Mănâncă salate, legume și ouă. Începând cu o anumită vârstă trebuie să ai mai mare grijă de ceea ce alegi să mănânci.

Hidratează-te

Calculează-ți necesarul de lichid de care organismul tău are nevoie și încearcă să consumi atât cât trebuie. Indiferent de vârstă și de situație, corpul nostru trebuie să fie hidratat. Apa, ceaiurile și sucurile naturale sunt cele mai potrivite pentru o astfel de situație.

Grijă mare la schimbările de comportament

Acest dezechilibru hormonal, din păcate, conduce către schimbări grave de comportament. O dată ești activă, energică, plină de viață și faci de toate, imediat te schimbi și te întristezi, plângi, ești nemulțumită de tot. Asfel, riști să te apuci de mâncat pe baza sistemului nervos, și vei pune câteva kilograme în plus. Tocmai de aceea trebuie să înveți să-ți controlezi aceste schimbări, pentru a nu mânca haotic și necontrolat.

Mergi pe jos

Lasă mașina și transportul public în detrimentul mersului pe jos, pentru că asta te va ajuta să consumi calorii, să construiești masă musculară și desigur, să reușești să treci cu bine peste această perioadă, fără kilograme multe în plus.

Calculează-ți caloriile

Acum este momentul acela în care trebuie să-ți calculezi caloriile pe care le consumi zilnic. Asta te va ajuta să nu îi dai stomacului mai mult decât are nevoie și, totodată, șansa de a te îngrășa. Încearcă să elimini produsele grase, prăjite în ulei mult, produsele de patiserie, băuturile carbogazoase și tot ceea ce îți poate agrava această stare.

Așadar, un stil de viață sănătos, cu mișcare, atenție la hrană și atenție la schimbările organismului, te vor ajuta să treci cu bine peste această perioadă grea.

Leave Your Comment