Cum să slăbești corect, dar sănătos – Sfaturi utile

Cum să slăbești corect, dar sănătos – Sfaturi utile

Dietele stricte nu sunt întotdeauna cea mai bună opțiune atunci când vrei să slăbești și nici nu au cele mai bune rezultate, fiind de regulă, pe termen scurt. Însă, un stil de viață sănătos și un antrenament de 3-4 ori pe săptămână pot face minuni.

Iată ce reguli trebuie să respecți dacă vrei să slăbești rapid și sănătos:

Cafeaua: trebuie consumată fără zahăr, lapte sau alte topping-uri, de regulă neîndulcită, însă dacă nu puteţi consuma cafeaua amară, puteţi folosi xylitol (îndulcitor natural). Combinaţia de cafea cu lapte provoacă indigestie.
Senzaţia de sete poate fi confundată cu senzaţia de foame. Dacă simţi că ţi-e foame, bea întâi un pahar cu apă, există posibilitatea să constaţi că nu-ţi mai e foame.

Apa: nu toată lumea trebuie să bea 2 litri de apă zilnic, necesarul zilnic fiind de 30-35 ml pe kg/corp (o persoană cu o greutate de 47 de kg trebuie să consume aproximativ 1,60 l apă).

Consumul de fructe: fructele nu se combină niciodată cu nimic, nici măcar sub formă de salată de fructe. Sucul natural din fructe îngraşă mai mult, pentru că atunci când fructele sunt stoarse sunt înlăturate fibrele naturale din pulpa fructelor, ceea ce înseamnă un conţinut mai ridicat de fructuoză. Fructele se consumă întotdeauna pe stomacul gol sau între mese la un interval de o oră.

Micul dejun: trebuie să aibă la bază carbohidraţi, pentru că sunt cea mai importantă sursă de energie (pâine, paste, cereale, lapte, miere, fructe) . Carbohidraţii sau glucidele consumate în cantităţi rezonabile nu îngraşă, însă dacă exageraţi se vor transforma în nimic altceva decât strat adipos.

Cum sa slabesti rapid si sanatosPrânz: poţi mânca orice, însă NICIODATĂ nu combina următoarele alimente: carne cu cartofi, carne cu pâine, carne cu brânză, carne cu orez, pâine cu ou, carne cu iaurt, peşte cu cartofi sau orez, pâine cu brânză sau caşcaval. Sunt reguli pe care trebuie să le înveţi şi să le aplici la fiecare masă. Consumă carne slabă (vită, pui, peşte) alături de salate, mazăre sau linte, paste integrale (100g) cu ulei de măsline şi roşii, mâncare de fasole, dar fără ceapă prăjită, peşte pe grătar, orez brun.

Cina: se ia întotdeauna cu 4 ore înainte de culcare. Consumă supă de legume şi o felie de pâine integrală, broccoli la abur, peşte cu legume (orice în afară de mazăre, porumb, linte, cartofi), piept de pui sau curcan la cuptor fără ulei şi salată.
Între mesele principale puteţi avea două gustări şi să consumaţi fructe uscate, precum migdale, nuci, un pumn de stafide, 5+7 prune uscate, alune caju toate crude.

Nu uitaţi să adăugaţi în programul vostru de slăbit 4 zile de antrenament pe săptămână. Cele mai eficiente sunt antrenamentele scurte, dar intense, la care încălzirea şi streching-ul sunt obligatorii.

Sursa info: Carmen Brumă 4S

Blogger, SEO Specialist, Online Marketing Manager, fostă Tudosă, actuală Kovács . Sunt om de online încă din 2011 și de atunci nu mai știu ce înseamnă să muncești! Pentru că munca mea înseamnă pasiune, iar voi sunteți sursa mea de inspirație în fiecare zi!

Leave Your Comment