Cum să faci mușchi dacă ești slab

Cum să faci mușchi dacă ești slab? O întrebare grea, nu-i așa?

Dacă ești subponderal, nu înseamnă că trebuie să te complaci în situația asta sau că nu poți avea masă musculară. Ba mai mult decât atât ești cu un pas înaintea tuturor pentru că nivelul de grăsime din corpul tău este suficient de mic încât să faci masă musculară rapid.

Iată câteva sfaturi de care ar trebui să ții cont:

1. Suplimentele alimentare:

Specialiștii în Body-building susțin că poți lua nutrienții necesari din alimentație, precum și vitaminele și mineralele, însă atunci când vrei masă musculară într-un interval de timp cât mai scurt este recomandat să iei suplimente. De aceea, pudra de proteine este necesară pentru a mări cantitatea de proteine ingerată. TIPS: pudra de proteine poate deregla tractul digestiv, însă dacă vrei să nu ai probleme cu digestia, alege o pudră care să nu aibă soia sau porumb adăugat, fără îndulcitori artificiali, enzime digestive sau probiotice.

Iată care sunt suplimentele care te ajută la formarea masei musculare:

– Creatina: 0,3g la un kilogram de greutate corporală pe zi, timp de 5-7 zile, după care se administrează doza de între
inere de 5 g/zi;

– Carnitina: 720 mg/zi;

Suplimentele nu înlocuiesc exercițiile fizice care implică ridicarea greutăților, însă vor îmbunătăți rezultatele.

muschi-daca-esti-slab2. Mănâncă des:

Exercițiile care implică forța ard o cantitate destul de mare de carbohidrați, ceea ce înseamnă că nu ar trebui să începi un antrenament de construire a masei musculare fără să consumi cu 2-3 ore înainte între 300600 de calorii la o masă bogată în carbohidrați.

Iată alimentele pe care le poți consuma: cartofi dulci, fulgi de ovăz, orez brun, quinoa. O astfel de dietă te ajută să câștigi rapid masă musculară pentru că mușchii absorb mai repede zaharurile. Specialiști susțin că orice bărbat slab, dar care vrea să obțină masă musculară rapid, trebuie să ia masa înainte de antrenament cu 2-3 ore, încă una după și alte 4 mese în plus.

Aminoacizi cu lanț ramificat:

Aminoacizii cu lanț ramificat este un supliment ușor de găsit și pentru buzunarul tuturor. Aminoacizii pot fi consumați atât înainte, cât și după antrenament, mai ales că nu ar trebui să faci exerciții pentru formarea țesutului muscular fără să ai aminoacizi în sânge.

Consumă carne cât mai des: Pentru întreținerea mușchilor ai nevoie de aproximativ 1 gram de proteine la fiecare kilogram de greutate corporală, însă pentru a crește masa musculară ai nevoie de 20% mai mult. Proteinele le poți consuma din carne de vită, ouă sau fructe de mare.

Ridică greutăți mari:

Majoritatea bărbaților slabi nu ridică greutățile adecvate pentru a câștiga masă musculară semnificativ, de aceea este recomandat să ai un antrenor personal (cel puțin la început).

Execută serii cât mai multe a câte 10-12 repetări.

Blogger, SEO Specialist, Online Marketing Manager, fostă Tudosă, actuală Kovács . Sunt om de online încă din 2011 și de atunci nu mai știu ce înseamnă să muncești! Pentru că munca mea înseamnă pasiune, iar voi sunteți sursa mea de inspirație în fiecare zi!

1 Comment

  1. Reply
    Alin

    Un articol bun, am cateva precizari doar: Cu greutati mari, nu poti face 10-12 repetari. Antrenamentul, odihna si hrana constituie un puzzle perfect cand vine vorba de castigarea in masa musculara. Se stie deja ca pentru un tip slab este la fel de greu sa se ingrase, cum este pentru un tip gras sa slabeasca, asa ca nu e treaba usoara, dar daca ai ambitie si motivatie, le rezolvi pe toate.

Leave Your Comment