Cum să crești și să întreții o barbă în timpul verii

barba

Se apropie vara, însă asta nu înseamnă că trebuie să renunți definitiv la ea. În fond, barba este o expresie a libertății, dar și o responsabilitate pe care trebuie să ți-o asumi.

Ce trebuie să faci pentru a-ți crește barba:

1. Te lupți cu senzația de mâncărime.

Dacă reziști câteva săptămâni cu senzațiile de mâncărime, atunci ești norocos. De regulă, cei mai mulți bărbați renunță la idee după numai o săptămână, însă poți ameliora această senzație dacă folosești ulei de măsline sau de jojoba. Au rolul de a înmuia barba și firele de păr care provoacă senzația de mâncărime. Acest lucru se întămplă de obicei atunci când firele de păr sunt aproape de folicul (punga care conține rădăcina firului de păr) și au marginile ascuține. În momentul în care firul de păr crește, senzația de mâncărime ar trebui să dispară.

2. Cum întreții o barbă?

După ce ai depășit perioada de creștere, ai nevoie să o întreții. Există posibilitatea ca senzația de mâncărime a bărbii să continue, iar asta înseamnă că ai nevoie de o curățare. Poți folosi șamponul pentru păr și pentru barbă, cu condiția ca acesta să fie unul hidratant.
Un alt aspect important îl reprezintă balsamul. Nu vrei o barbă aspră! Folosește un balsam de păr hidratant sau dacă vrei, achiziționează-ți un produs special pentru barbă.

3. Cum îți tunzi barba?

Investește în instrumente de calitate, precum un trimmer electric. Dacă îți dorești o barbă lungă, este necesar să o tunzi la fiecare două luni. Dacă ești adeptul aspectului de barbă de câteva zile, poți folosi o mașină de tuns de la Philips special concepută pentru a avea o barbă de 3 zile. Odată cu acest trend, brand-urile mari au introdus pe piață aparatele de tuns barba cu aspirator, pe care le găsești aici. Asta înseamnă mai mult confort pentru tine și mai puține fire de păr în baie.

4. Ce dietă trebuie să urmezi pentru o barbă sănătoasă?

La fel ca în cazul părului și a unghiilor, barba are nevoie de o alimentație echilibrată pentru a avea un aspect sănătos. Este important să consumi alimente bogate în vitamina B complexă, biotină, zinc, fier, vitamina A, C, E și acid folic. Asta înseamnă că trebuie să consumi mai des kiwi, ardei roșu, portocale, sparanghel, linte, fasole, banane, cartofi, migdale, cereale integrale, ulei de porumb.

Blogger, SEO Specialist, Online Marketing Manager, fostă Tudosă, actuală Kovács . Sunt om de online încă din 2011 și de atunci nu mai știu ce înseamnă să muncești! Pentru că munca mea înseamnă pasiune, iar voi sunteți sursa mea de inspirație în fiecare zi!

Leave Your Comment