Cum să arzi mai multe calorii când faci sport

exercitii, arde calorii

Truc pentru a arde calorii mai eficient

Mişcarea fizică în fiecare zi este obligatorie atunci când vrem să ardem calorii. Pe lângă faptul că slăbim şi ne tonifiem, ajutăm organismul să fie mai puternic. Sportul stimulează circulaţia sanguină, ne ajută să eliminăm toxinele, creşte musculatura, iar condiţia noastră fizică se îmbunătăţeşte considerabil de mult. Dar ce facem atunci când obiectivul nostru principal este să ardem grăsimile depuse cât mai repede şi eficient?
Există numeroase tehnici şi tipuri de sport pentru a slăbi şi fiecare alegem ce ni se potriveşte cel mai bine, însă care este cea mai bună strategie pentru a arde mai multe calorii?

exercitii, arde caloriiEi bine, secretul constă în a face mişcare dimineţa, pe stomacul gol. De ce tocmai atunci?

Pentru a înţelege motivul pentru care această tehnică merge cel mai bine dis-de- dimineaţă, trebuie în primul rând să înţelegi cum funcţionează organismul nostru, cum ne extragem noi energia din gluzocă şi cum putem ajunge la depozitele de grăsime mai rapid.

Glucoza este sursa noastră principală de energie. Suntem mereu sfătuiţi să consumăm cât mai multe fructe si legume, deoarece ele conţin carbohidraţi complecşi, importanţi pentru nivelul nostru de glucoză. Interesant este că noi folosim energie atât în timpul zilei, cât şi noaptea când dormim.
Atunci când oferim organismului nostru mai multă glucoză decât are nevoie, acesta depozitează excesul, numit glicogen, în ficat şi muschi. Astfel, în situaţiile de urgenţă, corpul este pregătit şi se foloseşte de aceste rezerve.
Când nivelul de glucoză este scăzut, noi începem să ne folosim de glicogen pentru a putea duce ziua până la capăt. Numai după ce şi aceste depozite sunt epuizate, corpul nostru începe să ardă grăsimile pentru energie. Astfel, în acest moment exerciţiile fizice vor fi foarte eficiente, dacă scopul nostru este să ardem grăsimi.

Aşa cum am mai menţionat, chiar şi când dormim, corpul nostru consumă energie. Astfel, atunci când ne trezim, dimineaţa este momentul proprice pentru a face exerciţii fizice şi pentru a arde mai multe calorii, pentru că depozitele noastre de glicogen sunt pe terminate, iar corpul nostru ajunge la grăsimi.Desigur, atunci când depui efort fizic în orice alt moment al zilei, vei arde calorii, însă optim este dimineaţă pe stomacul gol.
Pentru a nu ţi se face rău, imediat ce te-ai trezit bea câteva pahare cu apă, începe încălzirea uşor cu câteva întinderi şi fii gata să dai jos excesul de grăsimi.

Este important de menţionat, că dacă alegi să depui un efort fizic mai mare, o gustare simplă înainte este esenţială, pentru a avea mai multă energie şi putere. În cazul în care ameţeşti, te simţi obosită şi îţi scade tensiunea, o porţie de nuci, seminţe, morcovi sau mere, te vor pune la loc pe picioare, şi vei avea destulă energie pentru a-ţi termina exerciţiile. Nu uita să mănânci ceva şi după, pentru ca nivelul de cortizol, vinovat pentru senzaţiile de stres, să nu crească.

Pe lângă faptul că vei arde eficient mai multe calorii, exerciţiile fizice dimineaţa îţi vor aduce mai multe beneficii organismului tău. Te vei simţi plină de viaţă, organismul va fi  mai accelerat, iar noaptea vei avea un somn mai liniştit.

Articol preluat: www.fashionisers.com
Sursă foto: www.wallpaperup.com

De profesie cat lover, însă în timpul liber încerc să pun punctul pe I. Consider că talentul constă în experiență și determinare. Așa că încerc în fiecare zi să imortalizez o poveste într-o imagine și într-un punct de vedere personal.

Leave Your Comment