Cel mai bun moment din zi în care să bei apă

Ți se întâmplă să bei mai multă apă când ești la birou, iar când ajungi acasă uiți de acest obicei sănătos? S-ar putea să uiți să bei apă dacă nu ai o sticlă sau o cană mereu în fața ta. Unele persoane evită să bea apă seara pentru a nu merge la baie în timpul nopții. Iată care este cel mai bun moment din zi în care să bei apă!

Care este cel mai bun moment din zi în care ar trebui să bei apă?

Practic, cel mai bun moment pentru a bea apă este toată ziua. Organismul tău se echilibrează singur. Dacă ai băut trei litri de lichid în câteva ore, corpul tău scapă de lichidul suplimentar. Dacă bei multă apă dimineața și speri ca această cantitate să îți ajungă toată ziua, te înșeli. Nu poți renunța la hidratarea constantă.

Dacă bei prea multă apă într-un interval prea scurt de timp, rinichii tăi pot avea de suferit, conform experților. Rinichii pot elimina doar o cantitate de lichid la un moment dat. Aceștia pot scăpa corpul de trei-patru căni de lichid pe oră. Dacă bei mai mult, poți dezechilibra și nivelul sodiului din organism. Încearcă să distanțezi în timp momentele în care bei apă pe parcursul unei zile. Dacă aștepți până când îți este sete, deja ești deshidratat. În medie, femeile au nevoie de aproximativ 9 căni cu apă pe zi, în timp ce bărbații de 13. Dar numărul acesta crește dacă ești bolnav sau faci mișcare. Cea mai bună modalitate de a verifica hidratarea nu este prin numărul de căni cu apă băute, ci prin cât de des mergi la toaletă. Ar trebui să mergi o dată la 2-3 ore.

Chiar dacă este o zi în care te odihnești, persoanele fizice active au nevoie de o cantitate mai mare de apă decât persoanele obișnuite. Oamenii care fac mișcare în mod regulat au mușchii și țesuturile mai slabe, așa că sunt mai activi din punct de vedere metabolic. Înseamnă că au nevoie de mai multă apă în general.

Cum să eviți mersul la baie noaptea?

Unii oameni simt nevoia să reducă consumul de apă înainte de culcare, chiar dacă trezitul pentru a merge la baie are mai mult de-a face cu stresul și anxietatea. Poți să nu mai bei apă cu aproximativ 3 ore înainte de culcare. Desigur, dacă îți este sete, mai bine asculți nevoile corpului tău. Este mai rău să te culci deshidratat decât să te trezești în timpul nopții să mergi la baie.

Dacă faci exerciții fizice înainte de culcare, este important să te hidratezi. Practic, înlocuiești fluidele din corpul tău, care au fost eliminate în timpul antrenamentului.

Avatar

De profesie cat lover, însă în timpul liber încerc să pun punctul pe I. Consider că talentul constă în experiență și determinare. Așa că încerc în fiecare zi să imortalizez o poveste într-o imagine și într-un punct de vedere personal.

Leave Your Comment