Ce suplimente trebuie să iei dacă faci sport?

suplimente-sala

Înainte de toate, hai să vedem ce înseamnă supliment. Conform DEX, supliment este “ceea ce se adaugă la ceva pentru a-l completa sau pentru a suplini o lipsă”.

Fiecare dintre noi ne dorim un corp tonifiat, dar mai ales, sănătos. Pentru asta este necesar să ne antrenăm, să avem grijă de alimentație și să ne odihnim corespunzător. După cum probabil știi, ai nevoie de proteine pentru a construi masă musculară. Dacă mergi la sală, te antrenezi cu greutăți, iar scopul tău este acela de a avea mai multă masă musculară, atunci ai nevoie de mai multe proteine decât o persoană care nu face sport deloc.

Atenție! Suplimentele nu înseamnă steroizi sau alte substanțe chimice. Este mai sănătos să obții rezultate încet și sigur.

Iată către ce suplimente îți poți îndrepta atenția dacă mergi la sală:

1. L-arginina
Organismul nostru produce până la 20 de amino acizi, iar arginina este unul dintre ele. Însă ce rol are atunci când faci efort fizic? Arginina este considerată in element important pentru eliberarea hormonilor de creștere, insulină și glucagonul. În același timp. arginina susține sistemul imunitar, accelerează vindecarea rănilot și elimină vindecarea rănilor sau arsurilor, precum și a multor afecțiuni cardiace.
Un alt aspect important este acela că arginina este necesară pentru producția de creatină, substanță responsabilă cu dezvoltarea masei musculare, însă mai mult decât atât, arginina ajută la reducerea grăsimii corporale și scade oboseala din timpul antrenamentului.
De unde o cumperi? De pe site-urile de specialitate, precum arginina pronutrition.ro.

2. Concentrat proteic
Sunt populare în rândul sportivilor și aici nu vorbesc doar despre cei care trag de fiare, ci despre toate persoanele care fac sport de performanță. Întrebarea este ce tip de concentrat proteic alegi?
Cel mai important aspect de care trebuie să ții cont este metoda prin care a fost obținut produsul pentru că există concentrate proteice din zer, izolate din proteine din zer, izolate obținute prin schimb ionic, proteine din zer hidrolizate. Așadar, ce alegem?
Proteina din zer nu este degeaba atât de populară! Este considerată una dintre cele mai importante proteine din lapte, cealaltă fiind cazeina. Proteina din zer este una dintre cele mai bune alegeri datorită conținutului bogat de aminoacizi, dar și pentru că este foarte bine tolerată de stomac.
De altfel, proteina din zer conține și un mix de alfa-lactalbumină, albumină serică, imunoglobulină, beta-lactoglobulină și alte proteine.
Ce face acest concentrat proteic pentru tine?
– te ajută să arzi grăsimea
– scade colesterolul
– reduce tensiunea arterială
– reduce riscul afecțiunilor cardiovasculare
– ameliorează simptomele astmului

Leave Your Comment