Ce n-am rezolvat cu Fan Courier în 10 zile am rezolvat cu Sameday în 24 de ore

Nu mai e un secret că mă ocup de promovarea site-ului kaya.ro, asta înseamnă că e musai să lucrez cu firmele de curierat. Și vă zic drept: la început am încercat unul câte unul.
Am lucrat cu Cargus, primeam în fiecare zi mesaje și telefoane de la cliente că nu le-a căutat nimeni, iar coletul lor n-a mai ajuns. Zici că minte una, două, trei, dar atât de multe? M-a costat și treaba asta.

Cu Fan Courier trebuia să primesc două mașini de cusut. Era urgentă treaba. Angajasem fete, însă nu aveau pe ce să lucreze. Și cum nu dețin o dubă, am solicitat livrarea prin curier. Transportul m-a costat în jur de 120 lei. Am fost contactată să mă duc personal să preiau mașinile de la sediul din Urziceni pentru că șeful Fan Courier a spus „Eu nu vă aduc nimic, veniți și luați de la depozit”. Păi bine, domnule, dar eu am plătit serviciul ăsta. Am făcut sesizare atât la firma de curierat, cât și la firma care a făcut expedierea. Nu s-a rezolvat. Am fost nevoită să închiriez o dubă (alți bani, altă distracție) și să mă duc personal să-mi ridic coletul.

În urmă cu două săptămâni trebuia să primesc niște tricouri. Tricouri care trebuia să ajungă la clienții kaya.ro. Tot șeful de la Fan Courier Urziceni a refuzat să-mi predea coletul. De data asta motivul a fost că nu aveam ștampila la mine, însă în august 2015, Fan Courier declară că se aliniază noilor reglementări privind regimul utilizării ștampilei și că aceasta nu mai este obligatorie. Las sursa aici.
Nu am găsit nimic despre obligativitatea ștampilei nici pe pagina de condiții Fan Courier.
Reiau sesizările, sun în centrală, fac rost de emailurile celor care pot interveni în situația asta. Nimic.
Domnul de la Urziceni începe să urle că am angajați fără contracte de muncă și că le țin sechestrate. Imaginează-ți o Cosmina de 160 cm înălțime și 50 de kg cum ține atâtea femei sechestrate și fără contracte de muncă. Și acum mă întreb de unde știe domnul aceste lucruri, având în vedere că nu a urcat niciodată la sediu, habar n-are câți angajați am și nici în ce condiții le țin? Ba mai mult decât atât, cu această informație s-a dus și la instituțiile statului. Facem și declarații mincinoase, nu?

Tricourile pe care trebuia să le expediez clienților încă de acum o săptămână s-au întors la expeditor. Domnul a ales să spună că am refuzat coletul. Eu, cea care a făcut sesizări peste sesizări. Eu, cea care trebuie să sune clienții și să le explice că nu ne putem ține de cuvânt privind termenul de livrare pentru că șeful Fan Courier Urziceni are o problemă personală închipuită cu mine.

În prezent lucrez cu Sameday. Rareori au fost probleme și de fiecare dată s-au rezolvat într-un timp relativ scurt. I-am rugat pe ei să-mi aducă tricourile pe care chipurile eu am refuzat să le preiau. În 24 de ore.

Sunt convinsă că este un caz izolat, adică sper asta, dar vă zic dragii mei de la Fan Courier, un asemenea comportament o să vă afecteze activitatea. În tot acest timp primisem o ofertă pentru a semna contractul cu Fan Courier. Păi cum să lucrez cu voi, dacă însuși șeful din Urziceni nu vrea asta? Cum să trimit mii de colete cu firma dumneavoastră, dacă angajații voștri nu doresc acest lucru?

Îmi cer scuze că am nume de bozgor și că unii sunt deranjați de asta. Îmi cer scuze eu că se fac discriminări. Poate că domnul ar trebui informat că încalcă drepturile omului făcând discriminare. Sau poate că ar trebui să fac o plângere la Poliție, căci altfel bag de seamă că lucrurile nu funcționează corect.

Până una alta, mi-am învățat lecția. Nu voi mai comanda absolut nimic care urmează să fie livrat cu firma de curierat Fan Courier. Mă gândesc că eu, în calitate de administrator, șef, patron, Manager, cum doriți să-i spuneți, am obligația să iau măsuri atunci când un angajat face lucruri care afectează activitatea și imaginea firmei mele. Mă gândesc că un angajat cu un comportament necorespunzător îmi poate aduce daune și atunci, da, iau măsuri. În cazul acesta nu s-au luat. Am întârziat livrarea coletelor cu 10 zile și încă una până a livrat cealaltă firmă de curierat.

Ironic, în timp ce dădeam telefoane și e-mailuri peste e-mailuri, cineva de la vânzări Fan Courier îmi spunea că serviciile lor sunt net superioare firmei Sameday. Asta în condițiile în care am solicitat o ofertă mai bună decât cea pe care o am acum, altfel nu văd rostul să schimb firma de curierat cu care lucrez.

Cred că atunci când alegi să lucrezi/colaborezi cu o altă firmă există câteva reguli pe care trebuie să le respectăm. Nu degeaba se spune „Clientul nostru, șeful nostru”.

Până una alta, sunt extrem de dezamăgită de modul în care situația aceasta a fost gestionată.

Cu drag și dor de vremuri mai bune,
Cosmina Kovacs

 

Foto: Unsplash

Leave Your Comment