Ce alimente trebuie să consumi mai des dacă vrei să-ți crească părul

par

Pentru a fi sănătos trebuie să mâncăm legume. Pentru a slăbi trebuie să mâncăm legume. Pentru un păr lung și sănătos, trebuie să… ai ghicit, să mâncăm și să folosim măști cu legume. Legumele sunt cele mai bune prietene ale omului. Sunt prezente în toate dietele, în hrana bebelușilor și sunt atât de recomandate pentru că acestea oferă vitaminele, mineralele și fibrele necesare de care organismul nostru are nevoie pentru a face față activităților zilnice.  Tot acestea, oferă tot ce are nevoie pentru a fi așa cum tu îl dorești. Lung, sănătos și plin de viață.

Acestea fiind spuse, trebuie să știi că înainte de a afla care sunt legumele care fac bine părului tău, trebuie să iei la cunoștință câteva sfaturi pe care specialiștii le recomandă.

Curăță cu blândețe.

Ai grijă ca părul tău să fie mereu curat. Poate părea o corvoadă când trebuie să-l cureți, să pui masca și apoi să clătești, însă această variantă este cea mai bună pentru ca părul tău să fie gata să absoarbă tot ce are nevoie.
Folosește măști naturale, numai bune de hrănit un păr înfometat.

Închide porii, deschide porii.
Trebuie să știi că apa caldă deschide porii și apa rece închide porii. Așa că folosește apă caldă când aplici masca sau tratamentul și pentru clătire, apă rece.

Timp pentru mască.
Orice mască de păr necesită timp pentru a penetra firul de păr și scalpul, așa că lasă masca aproximativ 30 de minute.

Nu foarte mult timp.
Ai grijă ca masca să nu se usuce pe păr pentru că dacă se întâmplă asta, există posibilitatea ca părul să se deshidradeze.

Care sunt cele mai bune legume pentru păr?

Morcovii, buni pentru tot. Pentru piele, păr și organismul. Bogați în vitamina B7, morcovii fac parte din cele mai bune legume pentru păr. Ajută la întărirea rădăcinii firului de păr și acesta nu va mai cădea atât de des.

Cartofi dulci, dulci pentru firul de păr. Bogați în beta-caroten, aceștia sunt buni pentru densitatea firului de păr și sunt bogați în vitamina A, astfel ajutând firul de păr să devină puternic și des.

Roșiile bogate în antioxidanți care ajută la îndepărtarea impurităților și toxinelor. Cea mai bună variantă de mască este de a aplica direct pe păr, pulpa roșiilor care, de asemenea oferă strălucire părului.

Ceapa se află printre cele mai nutritive legume pentru păr. Aceasta este bogată în zinc și fier, astfel oferind putere firului de păr. Ok, nu va mirosi tocmai plăcut, tocmai de aceea îți recomandăm să aplici un balsam după mască, sau, măcar un ulei de păr.

Sfecla ajută la creșterea părului. Folosind des măști cu sfeclă și mâncând, vei observa cum părul începe să crească rapid. Cam toate legumele roșii sunt prietene ale părului, așa că folosește-le cu încredere.

Spanacul bogat în fibre, întărește firul de păr și îi oferă strălucirea de care are nevoie. Acesta este în topul legumelor benefice părului, datorită fierului și zincului în combinație cu multe vitamine și minerale. Fierul reduce căderea firului de păr.

Deci, legumele se poartă oricum și oriunde. Tu ai testat vreo mască de păr din legume? Dacă da, care este rețeta?

Leave Your Comment