Cât de bun este laptele de ovăz?

Laptele de ovăz se numără printre acele alimente pe care doar trebuie să le guști o dată. Apoi nu vei mai vrea să renunți niciodată la el. Însă iată cât de sănătos este acest lapte!

Ce beneficii aduce laptele de ovăz?

Laptele de ovăz este ceea ce lipsește din rețeta perfectă de cappuccino. Este atât de bun, încât te întrebi dacă nu ascunde ceva. Cum poate fi un lucru atât de sănătos și atât de delicios? Având în vedere că acest tip de lapte este un produs relativ nou, nu a fost emis un standard pentru substanțele nutritive din acesta. În medie, o cană de lapte de ovăz conține 120 de calorii, 3 grame de proteine, 16 grame de carbohidrați, 5 grame de grăsime, 0,1 grame de sodiu, 2 grame de fibre, 7 grame de zahăr. Pe lângă profilul nutrițional, acest lapte are și mai multe beneficii pentru sănătate. Iată câteva dintre acestea!

1. Spre deosebire de alte tipuri de lapte, laptele de ovăz conține fibre

Acest tip de lapte conține mai multe fibre în comparație cu laptele de vacă. Acest lucru este posibil datorită conținutului de beta-glocan, o fibră dietetică regăsită în ovăz, cunoscută pentru proprietățile sale de micșorare a nivelului de colesterol. Mai exact, s-a demonstrat că scade nivelul de colesterol rău, care a fost asociat cu infarctul miocardic, accidentele vasculare cerebrale și alte probleme cardiovasculare.

2. Are un conținut ridicat de vitamina B

Carbohidrații sănătoși cu digestie lentă regăsiți în acest lapte furnizează vitamina B. Această vitamină ajută la producția de celule roșii și la transformarea alimentelor în energie. Exact energia pentru a reuși să faci tot ce ți-ai propus pe parcursul unei zile.

3. Are un conținut mai mare de proteine față de alte alternative

Numărul de proteine variază de la brand la brand. În general, laptele de ovăz are mai multe proteine decât alte tipuri de lapte. De exemplu, laptele de migdale are doar 1 grame de proteine pe porție. Cu toate acestea, nu se compară cu laptele de vacă. Acesta a stabilit cel mai mare standard, de 8-9 grame de proteine per cană.

4. Este alternativa perfectă dacă ai alergii alimentare

Alternativele vegetale la lapte sunt folosite de mult timp pentru persoanele care suferă de alergii alimentare. Însă persoanele care au alergii la nuci nu se pot bucura de laptele de migdale sau de caju. Iar persoanele cu alergie la soia nu pot să se bucure de laptele de soia. Laptele de ovăz este varianta perfectă pentru ambele tipuri de alergii.

Avatar

De profesie cat lover, însă în timpul liber încerc să pun punctul pe I. Consider că talentul constă în experiență și determinare. Așa că încerc în fiecare zi să imortalizez o poveste într-o imagine și într-un punct de vedere personal.

Leave Your Comment