Beneficiile pentru sănătate ale perelor

Perele ar trebui să se regăsească în dieta ta la fel de des ca merele. Aceste fructe au un conținut crescut de fibre și îmbunătățesc sănătatea inimii. Ca să nu mai spunem de gustul lor delicios. Iată care sunt cele mai importante beneficii ale perelor!

Care este importanța perelor în dieta ta?

Există mai multe soiuri de pere. În general, substanțele nutritive sunt similare, dar antioxidanții sunt puțin diferiți. Vei obține antioxidanți diferiți dacă mănânci o pară roșie față de una verde, deci poți încerca mai multe soiuri. Însă toate au următoarele beneficii pentru sănătate:

1. Sunt o sursă importantă de fibre

Cei mai mulți oameni nu consumă câte fibre ar trebui, însă ne putem baza pe fructe pentru ajutor. O pară medie, de mărimea pumnului, conține aproximativ 6 grame de fibre sau aproape un sfert din cantitatea zilnică recomandată de 25 până la 38 de grame. Când vine vorba despre sănătatea intestinală, ar trebui să știi că fibrele dietetice regăsite în pere contribuie la buna funcționare a tractului digestiv. Fructele sunt ușor digerate și ajută la eliminarea toxinelor și colesterolului rău din organism.

2. Au un indice glicemic scăzut

Datorită fibrelor sale solubile, aceste fructe nu îți vor afecta drastic glicemia. Pe lângă faptul că mențin sănătatea tractului digestiv, fibrele ajută la echilibrarea zahărului din sânge. Având în vedere că sunt digerate atât de ușor, poți combina o pară cu o proteină sau grăsime pentru un nivel ridicat al sațietății.

3. Sunt o sursă bună de antioxidanți, cum ar fi vitamina C

Nu găsești vitamina C doar într-un pahar cu suc de portocale. Și perele sunt o sursă excelentă de vitamina C, o pară având aproximativ 8 miligrame de vitamina C, antioxidantul care dă o mână de ajutor când vine vorba de reparația celulară și regenerarea celulară. Vitamina oferă sprijin și sistemului imunitar, pielii, dinților și oaselor. Fructele acestea conțin, de asemenea, polifenoli și flavonoide. Pentru un plus de nutrienți și fibre, nu curăța aceste fructe de coajă.

4. Conțin potasiu

Dacă obișnuiești să consumi multe alimente procesate care conțin mult sodiu, este recomandat să incluzi aceste fructe în alimentația ta. Includerea alimentelor cu un conținut bogat de potasiu în dietă ajută la eliminarea excesului de sodiu din organism. O pară medie are aproximativ 206 miligrame de potasiu. În plus, potasiul care scade nivelul de sodiu din organism poate contribui, de asemenea, la reducerea riscului de hipertensiune arterială.

5. Sunt o sursă excelentă de alte vitamine și minerale

În plus față de vitamina C, perele conțin electroliți, magneziu și cupru, un nutrient antioxidant care ajută sistemul nervos central și mărește puterea creierului. Cu alte cuvinte, un alt motiv pentru prezența perelor în dieta ta.

Avatar

De profesie cat lover, însă în timpul liber încerc să pun punctul pe I. Consider că talentul constă în experiență și determinare. Așa că încerc în fiecare zi să imortalizez o poveste într-o imagine și într-un punct de vedere personal.

Leave Your Comment