Alimente rele care te ajută să slăbeşti

alimente rele care slabesc

5 alimente rele care de fapt sunt bune

De-a lungul timpului, anumite alimente au primit reputaţia de alimente rele sau nesănătoase. Însă dacă le analizăm în mod amănunţit vom realiza că de fapt ele au primit un titlu negativ, într-un mod eronat.

Când vine vorba de diete pentru slăbit, ne gândim imediat la restricţii alimentare, la pofte nesatifăcute şi efortul de a sta departe de mâncare. Însă tot secretul din spatele slăbitului stă în a-ţi hrăni corpul cu alimente care te ajută să menţii senzaţia de saţietate pentru un timp îndelungat, astfel încât să nu tragi întruna la mâncare.

Consumate cu moderaţie, aceste alimente rele sunt de fapt benefice şi pot chiar contribui la misiunea ta de slăbire.
Iată ce alimente rele erau înainte considerate de evitat, care însă acum s-au dovedit a fi bune:

1. Cartofii
Însă nu orice fel de cartofi, ci cartofii noi. Printre cele mai populare alimente cu reputaţie proastă, cartofii sunt în top-ul listei. Având un număr mare de carbohidraţi şi din cauza mâncărurilor de genul fast-food, cartofii sunt în general tăiaţi de pe lista dietetică. Însă consumaţi corect şi cu moderaţie, poţi transforma o masă bazată pe cartofi, într-una sănătoasă.
Mai mult decât atât,pe lângă un număr bogat de fibre, cartofii noi sunt bogaţi în vitamine puternice precum C şi D sau minerale benefice precum magneziu şi fier. Nici la calorii nu stau prost. Un cartof nou având până în 25 de calorii. Copţi sau fierţi,presăraţi cu cu mărar sunt nemaipomeniţi. Nici vorba de alimente rele.

alimente rele care slabesc2. Floricelele
Te-ai fi gândit vreodată că popcornul sau floricelele, deşi sunt văzute ca ronţăieli care pot îngrăşa, de fapt au o masă calorică foarte mică?

Desigur, cel mai bine le prepari acasă şi le consumi fără unt sau caramel. Sunt ideale pentru gustările dintre mese, pentru a-ţi mai alunga senzaţia de foame şi pot fi chiar şi anti stres. Porumbul conţine antioxidanţi şi vitamine precum vitamina B, C, magneziu şi potasiu. Pentru mai multe gustări care nu îngraşă şi pe care le poţi consuma fără griji, poţi citi mai multe detalii despre gustările fără calorii pentru nopțile târzii.

3. Ouăle
Mulţi oameni se feresc de consumul exagerat al ouălor din cauza nivelului ridicat de colesterol aflat în albuşul acestora. Însă consumate moderat pot aduce organismului numeroase beneficii pe care oamenii se pare ca l-au uitat, concentrându-se mai mult pe partea cu colesterolul. Ouăle pe lângă vitaminele A,B,D,E, fier, zinc, oferă proteine din plin şi doar 85 de calorii. Studiile au demonstrat că două ouă consumate la micul-dejun pot reduce semnificativ poftele alimentare şi menţin senzaţia de saţietate pentru o perioadă mai lungă de timp.

4. Pastele
Pastele par coşmarul tuturor celor care vor să slăbească, însă cele integrale pot fi consumate chiar şi în zilele de cură. Cei care aleg să introducă pastele integrale în alimentăţia lor vor slăbi mai uşor şi îşi vor menţine silueta de vis mai mult timp.

5. Vinul
Dacă frecventezi sala, cu siguranţă instructorul tău de fitness te-a sfătuit să stai departe de alcool. Însă, în orice situaţie există o excepţie. Vinul, conform unor studii, conţine un compus numit piceatannol, care împiedică sau inhibă formarea de celule adipoase. Piceatannol-ul se mai găseşte în fructele de pădure şi în fructul pasiunii. În plus, vinul conţine substanţe antioxidante, antiinflamatorii şi anticancerigene.

Sursă foto: www.pixabay.com

De profesie cat lover, însă în timpul liber încerc să pun punctul pe I. Consider că talentul constă în experiență și determinare. Așa că încerc în fiecare zi să imortalizez o poveste într-o imagine și într-un punct de vedere personal.

Leave Your Comment