Alimente pentru un abdomen plat. Ce să mănânci zilnic?

Mai nou, visul femeilor este acela de a avea un abdomen plat, indiferent de ceea ce mănâncă. Ce să vezi? Nu se poate. Tocmai de aceea, în articolul prezent, veți afla care sunt acele alimente pentru un abdomen plat. Ce să mănânci și ce să nu mănânci. Pentru că acesta este secretul, un stil de viață echilibrat.

Oricum, nu te panica, lista conține foarte multe alimente, cu siguranță nu vei face foamea, ci doar vei reuși să te hrănești corect și corespunător pentru a-ți îndeplini visul, acela de a avea abdomentul mult dorit.

Cu toate astea, nu doar hrana este importantă, ci și activitățile sportive pe care le practici. Fie că alegi să alergi, să mergi cu bicicleta, să sari coarda sau să mergi al ore de zumba, toate te vor ajuta, așa că nu le evita.

Castraveții, numai buni pentru un abdomen plat

Castraveții reprezintă cea mai importantă sursă de antioxidanți și au un conținut mare de apă, undeva la 99%. Aceștia sunt hrănitori și fără calorii, așa că utilizează-i pentru gustări și în salate. Îți vor oferi senzația de sațietate rapid dar te vor și hrăni, în același timp.

Supă și salată cu linte

Lintea este un aliment deosebit, este o sursă bună de proteine, dar și alți nutrienți. O supă de linte te va face să te simți sătulă și în același timp bine, căci aceasta nu se va depune niciunde. La fel și celelalte legume, rude cu lintea. Legume precum fasolea boabe, mazărea sau năutul. Acestea sunt foarte bogate în fier.

Bananele la micul dejun, abdomen plat toată vara

Bananele sunt sățioase, delicioase și foarte sănătoase. Au un conținut mare de potasiu și carbohidrați sănătoși, tocmai de aceea sunt recomandate atât în dietele celor mici, cât și ale adulților. Consumă-le dimineața, cu iaurt, cereale, sau pur și simplu pe post de gustare.

Iaurt grecesc

Dacă ți-ai programat deja vacanța pe o insula grecească, încă ai timp să te pui la punct și să te pregătești pentru a intra în costumul de baie. Iaurtul grecesc este bogat în proteine, sănătos și foarte sățios. Combină-l cu cereale sau fructe și astfel vei obține un mic dejun delicios și sărac în calorii.

Avocado, prietenul cel mai bun al abdomenului

Datorită fibrelor și grăsimilor nesturate, acest fruct este perfect pentru a înlocui pastele tartinabile bogate în calorii și nesănătoase. Îl poți consuma cum dorești, fie pastă, cu roșii, ceapă și usturoi, fie în salate sau sucuri.

Ciocolata neagră, desertul permis

Dacă ai poftă de ciocolată, de ceva dulce, alege ciocolata neagră. Este singura permisă în orice dietă pentru slăbit. Și nu o ciocolată întreagă, ci câteva bucăți pe săptămână.

Migdalele, gustarea sănătoasă

Neprăjite, desigur. Prăjite, acestea își vor adăuga câteva calorii în plus și totodată își vor pierde din valorile nutriționale. Ar fi păcat. Acestea sunt bogate în grăsimi nesaturate și îți vor ajuta organismul să ardă, rapid, grăsimile nedorite, chiar și grăsimea de pe abdomen, de care vrem să scăpăm rapid. Le poți adăuga în salate, sau în iaurt și totodată le poți folosi ca o simplă și delicioasă gustare alături de o banană.

Leave Your Comment