6 alimente care ard grăsimi

alimente care ard grasimi

Cele mai bune alimente care ard grăsimi

Ştiai că există alimente care ard grăsmi? Dacă alegi să slăbeşti consumând aceste alimente minune te vei simţi mai vioaie şi plină de energie decât prin metoda înfometării. Gata cu arsurile de stomac şi stresul de a nu mânca toată ziua. Dacă vrei să arzi calorii şi grăsimi într-un mod sănătos, trebuie neapărat să introduci în dieta ta aceste alimente.

Năutul

Beneficiile pe care ţi le oferă năutul sunt nenumărate. Boabele de năut sunt pline de proteine şi fibre. De ce sunt bune proteinele atunci când vrem să ardem mai multe calorii? În general, carnea şi leguminoasele bogate în proteine, pentru a fi digerate, corpul are nevoie de mai multa energie. Mai multa energie consumată, înseamnă mai multe calorii arse. Nu mai fugi de carne. Poţi alege carne albă, săracă în grăsimi, dar pentru care corpul ajunge să ardă grăsimile acumulate pentru a duce la bun sfârşit digestia. În plus, proteinele hrănesc musculatura corpului.

alimente care ard grasimiPiperul negru

Tot ce este iute, face ca temperatura corpului să crească. O temperatură mai ridicată înseamnă un metabolism mai alert, care în cele din urmă înseamnă arderea de grăsimi şi calorii mai intens. În plus, piperul negru conţine o substanţă care se pare că reduce formarea şi depunerea grăsimilor pe corp. Alte alimente care au capacitatea de a creşte temperatura corpului şi implicit accelerarea metabolismului sunt ardeii iuţi, usturoiul şi ceapa.

Grepfruit

Ultimele studii au arătat că cei care mănâncă o jumătate de grepfruit înainte de masă sau la micul dejun, slăbesc mai repede şi eficient. Pe lângă faptul că acest fruct conţine vitamina C ajută la metabolizarea grăsimilor, dar acesta are în compoziţia sa o enzimă care ajută la arderea grăsimilor, reduce nivelul de zahăr şi amidon din organism, iar cel mai important lucru scade indicele glicemic şi nivelul de insulină.

Gutuile

Gutuile, ca şi merele sunt o sursă bună de pectină. Această pectină este o fibră care împiedică asimilarea de grăsimi în corp. De asemenea, reglează digestia şi detoxifică, datorită aportului mare de fibre. Gutuile conţin de două ori mai multe fibre decât alte fructe, aşa că nu uita să consumi multa apă pentru a împiedica constipaţia.

Oţetul

Fie că alegi oţetul tradiţional sau cel de mere, vei aduce un strop de magie curei tale de slăbit. Foarte eficient în arderea de grăsimi, poţi lua câteva linguriţe de oţet înainte de masă sau dimineaţa pe stomacu gol. Nu uita să consumi cât mai multe salate şi să nu fi zgârcită cu oţetul. Cu siguranţă cei care introduc oţetul în alimentaţia lor zilnica vor slăbi mai repede decât cei care nu o fac.

Cacaoa

Când zic cacao, nu mă refer să mănânci ciocolată cu lapte. Nu. Eu mă refer la cea cu cel puţin 70% cacao. Desigur, cacaoa o poţi consuma şi altfel, cert este că datorită ei organismul stochează mai puţine grăsimi. Flavonolii din cacao ajută corpul să secrete mai puţină insulină,  glicemia rămâne la un nivel scăzut, iar grăsimile se asimilează mai greu.

Sursă foto: www.pixabay.com

De profesie cat lover, însă în timpul liber încerc să pun punctul pe I. Consider că talentul constă în experiență și determinare. Așa că încerc în fiecare zi să imortalizez o poveste într-o imagine și într-un punct de vedere personal.

Leave Your Comment